رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: رشته‌های مختلف ورزش‌های رزمی ساماندهی می‌شود.

افشین چگینی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اردبیل با اشاره به وجود ۱۳۷ رشته ورزشی رزمی زیرنظر این فدراسیون و فعال، نیمه فعال و غیرفعال بودن برخی از این رشته‌ها گفت: فدارسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برنامه‌ریزی کرده امسال برای هر یک از این رشته‌های ورزشی کارنامه جداگانه باز و نحوه فعالیت آنها را پایش و رصد کند.
به گفته او، از ۱۳۷ رشته ورزشی رزمی زیرنظر این فدراسیون ۷۰ رشته ورزش فعال و ۲۳ رشته ورزشی نیمه فعال بوده و ۴۴ سبک و رشته ورزشی غیرفعال است.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: امسال حمایت از ورزش‌های رزمی فعال افزایش و ورزش‌های نیمه فعال و غیرفعال حمایت و تقویت خواهد شد تا فعالیت این رشته‌ها نیز افزایش یابد.
چگینی افزود: به رشته‌ها و سبک‌های رزمی نیمه فعال و غیر فعال سه ماه فرصت داده می‌شود تا فعالیت خود را افزایش دهند، در غیر این صورت نسبت به تغییر مدیریت این رشته‌ها تصمیم‌گیری و یا با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان رشته‌های ورزشی نیمه فعال و غیرفعال رزمی منحل خواهند شد.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی همچنین از برگزاری لیگ برتر کیک بوکسینگ در کشور برای اولین بار خبر داد و گفت: لیگ برتر کیک بوکسینگ در ۲ بخش مردان و زنان و در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد.
چگینی با اشاره به فعالیت ۳۰ ساله فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: این فدراسیون در این مدت حتی یک بار مسابقات لیگ در کشور برگزار نکرده است و برای همین امسال مسابقات لیگ برگزار خواهد شد.
او اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ برتر علاوه بر اینکه بستر مناسبی برای کشف استعداد‌های جدید است، باعث افزایش انگیزه ورزشکاران خواهد شد و ورزشکاران و رزمی‌کاران همیشه و در همه حال در اوج آمادگی خواهند بود.
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی کیک بوکسینگ در قالب "جام صفوی" امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
چگینی با اشاره به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل افزود: همچنین اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.

او با اشاره به انتخاب اسلام عبدی رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اردبیل به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ کشور گفت: هیات استان اردبیل جزو هیات‌های برتر کشور است.
چگینی برگزاری مجع سالیانه را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از تمامی هیات‌های استان‌ها به‌ویژه هیات‌های ورزشی فعال و موفق در حد وسع حمایت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.