مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: در سه سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی و زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران قم تحویل شده و تا شهریور نیز ۲ هزار واحد دیگر نیز با همکاری استاندار قم تحویل خواهد تا پرونده مسکن جامعه ایثارگری به‌طور کلی بسته شود.

حجت‌الاسلام هنرمند در دیدار تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها با بیان اینکه جامعه هدف ما در استان ۱۲۰ هزار نفر هستند گفت: یکی از خدمات ما سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران استان است که در سال به ۲۰ هزار نفر سرکشی می‌شود و سعی ما بر این است که این سرکشی‌ها کاربردی باشد و اگر مشکلاتی در معیشت و دارو و درمانشان وجود دارد مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم  با بیان اینکه همواره درب اتاق ما به روی مراجعان و خانواده شهدا و ایثارگران باز است، افزود: در زمینه پایش سلامت جامعه ایثارگری هم سالانه نزدیک به ۱۸ هزار خدمات پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری در منازل افراد ارائه می‌شود.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به مشکلات مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در سه سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی و زمین تحویل شده و تا شهریورماه نیز ۲ هزار واحد دیگر نیز با همکاری استاندار قم تحویل خواهد تا پرونده مسکن جامعه ایثارگری به‌طورکلی بسته شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم  عنوان کرد: در زمینه اشتغال هم تاکنون اشتغال ۵۰۸ نفر از جامعه ایثارگری استان قم برطرف شده و حدود ۴۵۰ نفر از فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد به بالا نیز در آزمون استخدامی اخیر شرکت کرده‌اند که ۳۰۰ نفر از این عزیزان قبول شدند و به‌زودی مشغول به کار خواهند شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
قم درهمه امورخوب پیشتاز هست کاش بقیه شهرها الگو بگیرند
آخرین اخبار