رئیس جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و همیاری اشتغال و فارغ التحصیلان دانشگاهی نقش‌آفرینی بسیار خوبی را در سطح استان و کشور دارد.

عباس صفدری گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی برخاسته از متن انقلاب و مولود انقلاب مقدس فرهنگی است که باهدف رساندن کشور انقلابی ایران به استقلال و خودکفایی و همچنین حرکت در مرز‌های دانش و باهدف حمایت محرومان و مستضعفان در عرصه‌های مختلف در ۱۶ مردادماه سال ۱۳۵۹ در سطح کشور تشکیل شد.

 وی در خصوص سالروز تأسیس این نهاد در سیستان و بلوچستان افزود: در اوایل دهه ۶۰ ما شاهد تشکیل و تأسیس این نهاد در سطح استان بودیم؛ در سطح دانشگاه‌های مختلف و با گسترش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مختلف و متعدد به برکت جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف استان فضایی ایجاد شد که فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در نقاط مختلف استان توسعه پیدا کرد.

 رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروزه به لطف خدا جهاد دانشگاهی مفتخر بود در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و همیاری اشتغال و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نقش‌آفرینی بسیار خوبی را در سطح استان و کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار