هاشمی از ساماندهی کارگاه‌های بازیافت مواد و استقرار در سایت تجمیع کارگاه‌ها در کیلومتر ۱۱ جاده زرند خبر داد.

امیر هاشمی گفت: کارگاه‌های بازیافت مواد ساماندهی و سایت تجمیع کارگاه‌ها به‌زودی در کیلومتر ۱۱ جاده زرند مستقر می شود. 

وی افزود: به‌منظور افزایش آسایش عمومی و دسترسی به نمای مطلوب شهری و همچنین حسب انجام وظیفه و عمل به مصوبات و بنا به دستور شهردار کرمان و معاون خدمات‌شهری شهردار و با حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های متولی، فاز اول سایت تجمیع کارگاه‌های بازیافت مواد، آماده بهره‌برداری است.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان داشت: فاز اول این سایت، دارای ۱۸ کارگاه و استاندارد‌های قانونی است که از سوی معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری، ظرف چندماه اخیر تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: انتظار می‌رود ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده این ۱۸ کارگاه، در اختیار کارگاه‌های وسیع با آلودگی زیست‌محیطی فوق استاندارد که دارای مجوز قانونی هستند، قرار بگیرد.

هاشمی افزود: همزمان با هدایت کارگاه‌های بازیافتی دارای مجوز فعالیت به این سایت، از فعالیت کارگاه‌های فاقد مجوز قانونی نیز جلوگیری به‌عمل خواهد آمد که نقش مهمی در آسایش شهروندان خواهد داشت.

وی گفت: با انجام این اتفاق، در کاهش سرقت‌های خرد و کلان نیز کمک‌های شایانی به نیروی انتظامی و درنهایت شهروندان می‌شود.

 مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان افزود: انتظار داریم مردم و بهره‌برداران از کارگاه‌های یادشده، نهایت همکاری را با شهرداری کرمان داشته باشند، تا این حرکت مهم به‌نحو احسن به انجام برسد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار