جانشین رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه ۱۵۰ گروه جهادی در راستای پشتیبانی از مواکب گیلانی فعالیت می‌کنند، گفت: این ۱۵۰ گروه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت به منظور حمایت و پشتیبانی هرچه بهتر به مواکب گیلانی هستند.

سرهنگ منشوری، جانشین رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان  با اشاره به وظایف این کمیته در راستای برپایی بهتر مواکب گیلانی در کشور عراق و ۲ شهر نجف و کربلا اظهار کرد: پشتیبانی از مواکب گیلانی از وظایف سپاه به عنوان یکی از اعضای ستاد اربعین استان است که این پشتیبانی از طریق خیرین، ستاد عتبات عالیات استان و نهادهای مردمی انجام می‌شود. 

وی توجه به حوزه بهداشت و درمان در مواکب را از دیگر برنامه‌های سپاه برای مواکب گیلانی دانست و بیان کرد: تعدادی پزشک و همچنین اقلام مهم دارویی به منظور رسیدگی به زوار به مواکب گیلانی به ۲ شهر نجف و کربلا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارسال شده است. 

جانشین رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه بسیجیان همواره یار و یاور مواکب گیلانی بوده‌اند، تصریح کرد: برخی از نیروهای پایور سپاه و بسیجی به مواکب گیلانی برای خادمی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام معرفی شدند. 

منشوری با اشاره به فعالیت ۱۵۰ گروه جهادی در راستای پشتیبانی از مواکب گیلانی گفت: این ۱۵۰ گروه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت به منظور حمایت و پشتیبانی هرچه بهتر به مواکب گیلانی هستند. 

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان به منظور اسکان زوار در یادمان شهدا بیان کرد: زوار می‌توانند برای استراحت و یا حتی اسکان در مسیر رفت و برگشت در یادمان شهدای این سه استان مرزی مستقر شوند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

برچسب ها: گروه جهادی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.