شهروند خبرنگار ما وضعیت نامناسب و خطرناک جاده کاشمر - نیشابور و چندین روستا در کوهسرخ را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

جاده کاشمر و نیشابور در استان خراسان رضوی از روکش آسفالت مناسبی برخوردار نیست و به خودرو‌هایی که از این جاده عبور می‌کنند خسارات زیادی وارد می‌کند از سوی دیگر این جاده به دلیل دوطرفه بودن آن بسیار خطرناک است و به گفته شهروند خبرنگار ما به جاده مرگ مشهور است و حدود ۴۵ سالی است که به همین شکل است و اقدامی جهت تعمیر و ایمن سازی آن صورت نگرفته است.

علاوه بر آن جاده چندین روستا در شهرستان کوهسرخ نیز به همین شکل است و نیاز به ترمیم اساسی دارد.

این موضوع رانندگان را کلافه کرده و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار

باســـلام و ادب؛ جـاده کاشمـر نیشـابـور و ۲۶ روستـای کوهسـرخ از جـاده‌های اصـلی کشـور و راه مـواصـلاتی از  شهـرهای خـراسان جنـوبـی (بردسـکن، کاشـمر، بجستـان،  گنـابـاد، کاخـک، فـردوس، طبـس، قاینـات، بیـرجند و ...) بـه قـوچان است متأسفانه وضعیت بسیار بـد و نـامنـاسب و غیرایمنـی دارد و به جاده مرگ معروف شـده، چون هم دوطـرفـه هست و هم پر از چاله چوله و ریزش تپه‌های خاکی بین چلپو و عطائیه است.
بیش از ۴۵ سال وضعیت به همین منوال است و تاکنون چندین بار مطرح شده است  ولی دریـغ از همت و تـوجـه.
کـوهسـرخ ییلاقی بـرای ترشیز بزرگ حکم شمال برای تهران را دارد و آخر هفتـه تـرافیک سنگین دارد وسط هفته ماشین‌های سنگین معادن کـوهسرخ امان و امنیت را از مــردم گرفته اند.

غیر از موضوعات ایمنی لوازم یدکی پرهزینه است و مـالکان خـودرو‌ها و اتوبوس‌ها با این همه گرانی چه کنند، چون خودروهایشان آسیب می‌بیند. رانندگان و مـالکان خـودرو‌ها با یک بار عبور از این جاده  باید کلی هزینه تعمیر و سرویس جلوبندی و لاستیک کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار