مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بیش از ۹ هزار نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات مجامع هلال احمر هستند.

حمزه محمدی مقدم" روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ۹ هزار و ۲۸۲ نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال‌ احمر هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، افزود: ششمین دوره این انتخابات ۱۹ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۱۵۵ نفر در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان ایلام نامزد شده‌اند، گفت: ۱۲ مرکز اخذ رأی در سراسر استان در نظر گرفته شده و اعضای فعال این جمعیت با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه می‌توانند در این انتخابات مشارکت کنند.

محمدی مقدم با بیان اینکه شوراهای اجرایی بازوان توانمند هلال‌ احمر در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های جمعیت هستند، یادآور شد: مرحله اول انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها ۱۹ مردادماه برگزار و پس از آن، انتخابات استانی و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

برچسب ها: هلال احمر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.