فرمانده مراکز آموزش فراجا گفت: به منظور توسعه مهارت‌ها و ظرفیت سازی منابع انسانی فراجا با سایر نهاد‌های دولتی و انقلابی همکاری داریم.

 

سردار هوشیار در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی فرماندهی انتظامی کشور گفت: در دوره ۱۰۷ فراگیران که با نام شهید محمد مهدی وکیلی مزین شده است ۱۱۲۸ نفر آموزش‌های تخصصی دریافت کرده اند.

او افزود: این فراگیران در آموزشگاه‌های علمی تخصصی شهید چمران کرج، شهید بهشتی اصفهان و حضرت ولی عصر تبریز آموزش‌های یکساله خود را دریافت کرده اند. 

سردار هوشیار در رابطه با دوره‌های دانش آموختگان فراجا توضیح داد: دانش آموختگان در مدت یکسال در دو بخش عمومی و تخصصی آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند تا در مجموعه فراجا در کنار دیگر نیرو‌های تخصصی به آحاد ملت شریف ایران از مرز تا مرکز شهر‌ها خدمت رسانی کنند.

گفتنی است این دانش آموختگان پس از طی مراحل گزینش و آموزش در رسته‌های مختلف دوره‌های آموزش مقدماتی و تخصصی و رزمی را طی کرده اند. این دانش آموختگان در یگان‌های انتظامی سراسرکشور در رسته‌های یگان ویژه، راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، فتا و پیشگیری مشغول خدمت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.