آیین رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج دوشنبه شب با حضور استاندار کردستان و جمعی دیگر مسئولان استان برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مقوله سرمایه‌گذاری لازمه توسعه استان است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی بهترین راهکار و راهبرد برای توسعه و خلق ثروت است.

وی گفت: مقوله سرمایه‌گذاری از اولویت‌های مدیرت شهری است، زیرا شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی با وظایف متعدد نیازمند بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و نیز ایجاد درآمد پایدار است تا برنامه‌هایش را با خیالی آسوده و بدون دغدغه پیگیری کند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید به سمت تثبیت درآمد پایدار حرکت کنند در غیر اینصورت در آینده با مشکلات بیشتر مواجه خواهد شد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن شهرداری سنندج به درآمد پایدار جهت بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان، کمک و همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار کردستان تصریح کرد: رونمایی از این فرصت‌ها اقدامی قابل تحسین و مبارک است، اما این گام نخست است و شهرداری باید در گام بعدی نسبت به اخذ مجوز‌ها و انجام استعلامات اولیه اقدام کند که زمینه کار برای سرمایه‌گذار گام فراهم و مشوق‌های لازم ایجاد گردد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه از دو سال پیش موضوع بسته‌های سرمایه‌گذاری بی‌نام را در استان مطرح کردیم، افزود: متاسفانه بعضی شاهدیم که بدنه کارشناسی دستگاه‌های اجرایی در برابر سرمایه گذاران مقاومت می‌کنند و این عدم عدم همراهی با سرمایه‌گذاران صاحب صلاحیت، به نقطه ضعفی برای استان تبدیل شده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: گرچه معتقدیم که رعایت همه مسائل ازجمله مقررات مربوط به محیط زیست، منابع طبیعی و آب و از این دست الزامات مهم است، اما نباید با نگاهی خشک و غیر منعطف مانع از اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری شد، زیرا در اینصورت توسعه‌ای در استان اتفاق نخواهد افتاد.

مجتمع تجاری خدماتی میدان قبا، بازارچه تجاری میدان ماموستا هیمن در بهاران، مجتمع تجاری خدماتی مرکز مطالعات، راسته تجاری خدماتی بهاران، مجتمع تجاری خدماتی خیابان طالقانی، مجتمع تجاری خدماتی بلوار کردستان، مجتمع فرهنگی خدماتی بلوار انتظام، مجتمع فرهنگی، هنری، تفریحی ورزشی دگایران، مجتمع مسکونی بلوار انتظام، مجتمع مسکونی دو واحدی شهرک سعدی، مجتمع مسکونی تک واحدی شهرک سعدی، مجتمع تجاری، خدماتی، گردشگری و دهکده سلامت جاده ساحلی روبروی پروژه سنه سننتر، تله کابین سنندج، مجموعه تفریحی، گردشگری و کمپ‌های اقامتی سد وحدت، پارک معلم در میدان سهروردی بلوار معلم، پارک نیشتمان، پارک توس نوذر، پارک پیرچنار ابتدای ناحیه منفصل شهری حسن آباد، پارک دادگستری در بلوار کامکار جنب شهرک دادگستری، محور گردشگری قشلاق گریزه در حد فاصل پل قشلاق تا پل گریزه و …از بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده شهرداری برای واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار