حق‌بین گفت: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان مرداد، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

صبح امروز بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه احداث فاز دوم بزرگراه شهید برجروردی و ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و گلوگاه‌های اجرایی پروژه برگزار شد. در این بازدید که باحضور مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار می‌شد، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ تهران، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و همچنین مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران حضور داشتند.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره فعالیت سه شیفت عمرانی در جنوب غرب تهران برای خاتمه یک پروژه سنواتی اظهار کرد: علاوه بر فعالیت سه‌شیفت و بسیج امکانات تخصصی عمرانی، برای خاتمه یک پروژه سنواتی و گره‌گشایی از شهروندان، در پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) متمرکز کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، بلافاصله پس از انسداد میدان جی، یک کارگاه بزرگ عمرانی در شمال این میدان شکل گرفت. بازدید رئیس‌جمهور شهید و وزیر کشور، از پروژه بزرگراه شهید بروجردی، تسهیل‌گر پیشرفت پروژه بود.

حق‌بین با بیان اینکه تصمیمات فرادستگاهی درباره این پروژه بزرگ و ملی بود، خاطرنشان کرد: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان ماه جاری، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

گفتنی است، ابرپروژه ۹.۲ کیلومتری اتصال جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان شامل ۳ پروژه زیر است:

۱) امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) شامل طرح جدید میدان جی و فتح و اتصال بزرگراه یادگار به بزرگراه فتح؛ به طول ۲.۲ کیلومتر

۲) احداث تقاطع‌های فتح و زرند در امتداد شمالی جنوبی پروژه؛ به طول ۲ کیلومتر

۳) احداث بزرگراه شهید بروجردی در ۲ فاز به طول ۵ کیلومتر

‌فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در امتداد شمالی آزادراه تهران ساوه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار