رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، از ۹۸۷ فقره گشت مشترک بازرسی در سطح استان یزد طی چهار ماهه امسال در استان خبر داد.

محمدکاظم صادق رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه نظارت ویژه بر تأمین، توزیع و قیمت کالا‌های اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، تخم مرغ، و سایر اقلام پرمصرف، بازدید از انبار کالا‌ها و... از جمله فعالیت‌هایی است که به طور مستمر توسط تیم‌های مشترک بازرسی و نظارت استان انجام می‌گیرد،گفت: در این راستا برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه نیز از دیگر اقدامات اداره کل در رصد و پایش بازار واحد‌های صنفی و غیر صنفی میباشد.

وی افزود: طی چهار ماهه سال جاری تعداد ۹۸۷ فقره گشت مشترک بازرسی انجام و در این راستا ۱۶۵ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۴ میلیارد ۳۴۳ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال تشکیل شده است.

صادقیان تصریح کرد: توجه به سود قانونی متعارف ولزوم رعایت آن توسط بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های صنفی نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور و قیمت گذاری کالا‌ها در مراکز خرید، پاساژ‌ها، بازار‌ها و واحد‌های عرضه وتوزیع کالا از جمله مواردی است که در دستور کار این نظارت‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: انجام گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری، مرکز بهداشت و اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اداره کل استاندارد و ... صورت گرفته است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین اعلام آمادگی کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
اگر گشت مشترک دارید پس چرا تو گاراژ خونه ها لبنیاتی بدون مجوز می زنند شما خبر ندارید گشت مشترک محترم
آخرین اخبار