مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبودی لاستیک خودرو در شهر یاسوج و بقیه شهر‌های این استان وجود ندارد

امیرتیمور موسویان گفت: قرار است با استقرار نمایندگی‌های جدید، افزایش عاملین و تنوع در ویژند‌های لاستیک از طریق نگارش نامه‌ای با امضای معاون اقتصادی اقدام شود تا تنوع و دسترسی مردم به انواع ویژند‌های لاستیک بیشتر شود. این تنوع تأثیرگذار در قیمت‌ها و سبب ایجاد رقابتی در بازار لاستیک خودرو می‌شود.
 
امیر تیمور موسویان با بیان اینکه در انواع سایز لاستیک خودرو مشکلی وجود ندارد گفت: برخی مشکلات کالای لاستیک و همچنین روغن‌موتور به دلیل عرضه به‌صورت سبدی است؛ یعنی برخی کالا‌ها در بازار اشباع بود و برخی دیگر نیاز بازار استان کهگیلویه و بویراحمد نبود.
 
وی با بیان اینکه قیمت انواع لاستیک طبق دستورالعمل سازمان حمایت و کارخانه ابلاغ می‌شود؛ اما در بازار، قیمت مصرف‌کننده با قیمت کارخانه تفاوت دارد عنوان کرد: در سال‌های گذشته لاستیک با قیمت دولتی از طریق ثبت‌نام وجود داشت؛ اما امروز این موضوع وجود ندارد.
 
موسویان در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه ممکن است روغن‌موتور‌های بازیافتی یا غیر اصل با ویژند‌های مختلف به دست مردم برسد گفت: سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌های مختلف در خصوص عرضه نامناسب، عرضه با قیمت بیشتر از نرخ مصوب و گزارش کالای غیر اصل است تا این گزارش‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.