جهاد دانشگاهی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹ بر اساس ابلاغیه ستاد انقلاب فرهنگی تاسیس و در کهگیلویه وبویراحمد نیز در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: امید آفرینی، کسب و کارآموزشی و خدمات رسانی از مهم‌ترین برنامه‌های جهاد دانشگاهی است.


 سروش فر افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش، پژوهش، فناوری و فرهنگی رسالت‌های مهمی دارد.


رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: یکی از مراکز مهم در استان مرکز فروری عسل با تجهیزات آزمایشگاهی است که خدمات خوبی را در سطح کشور می‌دهد.


سروش فر گفت: در حوزه آموزش همه دوره‌های کوتاه مدت کمک پرستاری، فوریت‌های پزشکی، دندان پزشکی، دوره‌های هفت گانه کامپیوتر برای تمام رده‌های سنین برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: دوره‌های ضمن خدمت برای کارکنان ادارات و ارتقاء دانش افزایی و مهارت افزایی هم در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.


رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان برگزاری آزمون‌های استخدامی برای تمام نهاد‌ها و ادارات است.


سروش فر همچنین افزود: یکی از رسالت‌های مهم جهاد دانشگاهی برنامه‌های فرهنگی است و دو سایت ایسنا و ایکنا در این زمینه فعالیت می‌کنند.


وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی روزانه فعالیت‌های آموزشی برای عموم مردم دارد.


رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به راه اندازی برخی از مراکز این نهاد گفت: مجوز راه اندازی مرکز ژنتیک ومرکز درمان سرطان سینه که زیر نظر مرکز ژنتیک رویان است صادر و در تلاش برای راه اندازی آنها هستیم.


سروش فر به مراکز پژوهشی جهاد دانشگاهی هم اشاره کرد و افزود: مرکز گیاهان دارویی و دامی در گچساران یکی از این مراکز است که تجهیزات آن خریداری شده و برای راه اندازی نیازمند اعتبار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.