کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به هدف قرار گرفتن یک پهپاد امریکایی دیگر از سوی انصارالله یمن واکنش نشان دادند.

هدف قرار گرفتن یک پهپاد امریکایی دیگر از سوی انصارالله یمن با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. این هفتمین پهپادی بود که نیرو‌های انصارالله آن را شکار می‌کنند. در پهپاد شکار شده، بمب پیشرفته پهپاد نیز سالم است که این از جمله مواردی بوده که توجه کاربران را جلب کرده است. کاربران از پیام‌های این اقدام نوشتند و آن را ضربه‌ای مالی و مهم‌تر از آن ضربه‌ای حیثیتی بر هیمنه امریکا در منطقه دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 سعید مهربان:

نیرو‌های انصارالله یمن یه پهپاد دیگه امریکایی MQ- ۹ رو در شمال استان صعده سرنگون کردند. این هفتمین MQ- ۹ بود که به دست ‎یمنی‌ها از پاییز گذشته سرنگون میشه. 

 کاربری با نام «آدم»:

برای اینکه بیشتر برگاتون بریزه باید در جریان باشید این پهپاد MQ ۹ امریکایی که امروز یمن زده، مسلح بوده و موشک‌هایی که حمل می‌کرده توی فیلم‌ها مشخصه! انقدر یمنی‌ها این پهپاد رو زدن، رئیس شرکت سازنده‌ش افسردگی گرفته تا حالا. 

 سید هادی:

زدن یه پهپاد MQ ۹ امریکا به وسیله ارتش یمن شاید این روز‌ها عادیه و به چشم نیاد... ولی چشم‌های امریکایی‌ها رو خیلی در آورده. 

 علیرضا تقوی‌نیا:

پدافند یمن پهپاد MQ ۹ امریکا رو سرنگون کرده که البته چیز جدیدی نیست و هفتمین باره که این اتفاق می‌افته. رخداد مهم‌تر اینه که بمب پیشرفته ۲۵۰‌پوندی و هوشمند این پهپاد به طور سالم در اختیار ارتش یمن قرار گرفته که بدون تردید اون رو برای مهندسی معکوس به ایران ارسال می‌کنند. 

 حسین گلزار:

شاید باورتون نشه تا بوده استقبال‌هایی که از پهپاد‌های امریکایی بوده همینقدر گرم بوده. چه داخل ایران چه یمن. 

 کاربری با نام «یاس»:

وقتی خدای یمن قوی‌تر از تمام سلاح‌های پیشرفته شماست. [شکار MQ ۹ امریکا از سوی ارتش یمن]کاربری با نام «سیده کاف»:

‏- بگو «امریکا ذلیل شد» بدون این‌که بگی:

+ هفتمین پهپاد MQ ۹ امریکا با موشک بومی یمنی پودر شد. 

 ندا شکیبا:
یمنی‌های عزیز یک پهپاد MQ ۹ دیگر را که برای جمع‌آوری اطلاعات از وسعت عملیات تلافی‌جویانه ایران در پرواز بوده رو سرنگون کردند. هنوز موشکی از جانب ایران پرتاب نشده ولی خسارت امریکا تا اینجای کار ۳۰میلیون دلاره. 

 علی فرحزادی:

قیمت هر پهپاد MQ ۹ امریکایی که از طرف یمنی‌ها ساقط میشه نزدیک یک‌همت است از سال گذشته تا حالا هفت پهپاد ساقط شده خلاصه پول مالیات مردم امریکاست که دود میشه میره هوا!

 احمد روستایی:

این کار یمنی‌ها نشان داد در صحنه نبرد دست برتر قطعاً با جبهه مقاومت است و همین هم است که رژیم خبیث دست به اقدامات خباثت‌آلود مثل ترور می‌زند. هرگز حریف شیران جبهه مقاومت در میدان نیستند. 

 میلاد رضایی (تلخیص شده):

هفت فروند MQ- ۹ در ۱۰ ماه گذشته از سوی انصار‌الله یمن سرنگون شده است. رفقا این آمار برای کشوری مثل یمن که ۹ سال زیر بمباران شدید و جنگ گسترده بوده و تمام زیرساخت‌های پدافندی آن را نابود کرده بودند خیلی حرفه. دقت کنید این پهپاد با اسباب‌بازی‌های ترکیه‌ای خیلی فرق می‌کند از بس در جغرافیای محور مخاطب اون رو شکار کردیم برای شما عادی شده، اما بقیه کشور‌ها آرزوی شکار آن را دارند. کشور‌های زیادی حتی آرزوی رهگیری آن را دارند. 

 کاربری با نام «لرمن»:‌

ای «مگس MQ ۹» عرصه «یمن» نه جولانگه توست... اینجوری آبروت رو می‌برن، شیر دلان یمنی...

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
خداوندپشت وپناهتان