آیین اختتامیه دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی سطح استانی ویژه رویداد علمی فناوری دانش آموزان دوره اول متوسطه استان کردستان برگزار شد.

 معاون آموزش متوسطه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی در سنندج خطاب به شرکت کنندگان این جشنواره اظهار کرد:  شما دانش‌آموزان که این موفقیت را کسب کردید، در ابتدای راه هستید، باید در راستای تقویت خود تلاش بیشتری کنید، زیرا اینجا نقطه شروع است و لازم است با رفع نواقص در پی ارتقا خود باشید.

وی گفت: جشنواره خوارزمی پایان کاردانش آموزان نیست بلکه آغازی برای مسیر شکوفایی است.

موسوی با تاکید بر نقش مدیران و معاونین مدرس و همچنین اولیا در توسعه ساحت‌های شش گانه سند تحول گفت: مسئولین محور عملیاتی نمودن سند تحول است.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: با بهره مندی از آیات الهی و استعانت از خداوند متعال خواهید توانست در این راه ثابت قدم بوده و با شکوفایی استعداد‌های خود به واسطه شرکت در جشنواره‌های مختلف، مخصوصا جشنواره نوجوان خوارزمی که هر سال به همت معاونت آموزش متوسطه مناطق برگزار می‌شود، استعداد‌ها را بروز و ظهور داده و با ایمان و امید مراحل روبه رشد را در زندگی و کارنامه خود ثبت کنند.

 در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده محور پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فعالت‌های آزمایشگاهی، زبان انگلیسی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی، قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، هنر‌های نمایشی، عکاسی روایی، سلامت و تربیت بدنی، بازارچه‌های کسب و کار دانش آموزی و دست سازه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار