جودوکار پارالمپیکی در حالی خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده می‌کند که معتقد است به دلیل حواشی یکسال از تمرینات دور بوده و تنها یک ماه است که تمریناتش را با جدیت آغاز کرده و هدفش طلای پارالمپیک پاریس است.

میثم بنی طبا درباره وضعیت تمریناتش پس از دوری یک ساله از اردو‌ها برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل حواشی که در جودو نابینایان و کم‌بینایان بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین وجود داشت اردو‌ها تعطیل بود و به جز مسابقات جهانی آلمان که در بهمن ماه سال گذشته شرکت کردیم هیچ تمرینی نداشتم تا تیرماه امسال که دوباره به اردو دعوت شدم.

وی گفت: طی یک ماهی که در اردو بودم سعی کردم خلاء تمرینات خود را با حریفان تمرینی خوبی که داشتم جبران کنم، البته دوری از مسابقات سبب شده تا دچار افت رنکینگ شوم که سعی می‌کنم تا پارالمپیک پاریس دوباره خود را به اوج آمادگی برسانم.

بنی‌طبا افزود: شرایط سخت است و اردو آن طور که انتظار داشتم نبود، اما با این وجود شبانه روز تمرین می‌کنم تا در اولین حضورم در پارالمپیک به مدال طلا دست پیدا کنم. البته نبود وحید نوری قهرمان دو دوره پارالمپیک از نظر روحی و روانی شرایط سختی را برای من فراهم کرده و واقعا احساس خلاء می‌کنم. حضور او در کنار من از نظر روحی و روانی انگیزه مضاعفی به من می‌داد و حس بسیار خوبی داشتم، اما اکنون جای خالی او من را اذیت می‌کند و احساس می‌کنم باید به تنهایی در چنین میدان بزرگی برای طلا بجنگم.

جودوکار پارالمپیکی در دسته ۶۰ کیلوگرم خاطرنشان کرد: مسابقه من در پارالمپیک پاریس ۱۵ شهریور است و سعی می‌کنم تا زمان باقی‌مانده از نظر بدنی و روانی خود را برای پارالمپیک آماده کنم، هر چند سخت است، اما به خاطر وحید نوری هم که شده برای طلا رقابت خواهم کرد تا جای خالی او را در این دوره از بازی‌های پارالمپیک پر کنم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل حریف تمرینی دارید یا خیر؟ گفت: هر چند امکانات آن طور که انتظار داشتم مناسب یک ورزشکار پارالمپیکی نیست، اما از حریفان تمرینی خوبی برخوردارم و شرایط راضی کننده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار