رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت:حدود ۵۰ ماشین سنگین شهرداری اصفهان برای تامین نظافت شهر در کربلای معلی مستقر شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه این تعداد خودروی سنگین شامل پرس و حمل زباله، جارو، شست‌وشو، آتش‌نشانی و جرثقیل را برای تامین نظافت شهر کربلا است گفت: برخی اقدامات فرهنگی با محوریت زیارت، امور ایمنی و بهداشتی در شهر کربلا و مرز چذابه از دیگر برنامه‌های شهرداری در مراسم اربعین است.


مهدی عسگری، با اشاره به اینکه گروه‌های خدماتی شهرداری اصفهان از شانزدهم مرداد تا نهم شهریور همچون سال‌های گذشته در شهر مقدس کربلا و پایانه مرزی چذابه خدمت رسان زائران اربعین حسینی (ع) هستند افزود: تامین نظافت ۲۵ درصد از معابر و اماکن کربلا شامل شست‌وشو، فرهنگ‌سازی، زیباسازی و سایر موارد به شهرداری این کلان‌شهر واگذار شده است.


او  با اعلام اینکه نیرو‌های داوطلب برای اعزام به سفر اربعین گزینش شده‌اند و هر داوطلب با نام یک شهید اعزام می‌شود، گفت:  امسال به‌نام شهدای اصفهان درخت‌هایی در شهر کربلا کاشته می‌شود.


عسگری با اشاره به فعالیت شهرداری در پایانه مرزی چذابه گفت: عملیات نظافت و شست‌وشو در این منطقه آغاز شده و نصب حدود هزار متر سایه‌بان، دستگاه مه‌پاش و ایجاد فضایی برای اسکان ۵۰۰ نفر در مسیر پیاده‌روی مرز چذابه در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.