مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی درطرح ویژه اربعین که از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد خبر داد.

ایوب کرد  گفت: در این بازه زمانی که نرخ بلیت‌های اتوبوس بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور اعلام شده، محاسبه و پس از آن قیمت‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد.

وی بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ زاهدان برای هر نفر با اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران ۳ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نرخ بلیت اتوبوس زاهدان تا شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره، ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۴۴ نفره یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان می‌باشد.

کرد ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس از زاهدان تا پایانه مرزی چذابه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره، یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ‌های اعلام شده در پایانه‌های مسافری بصورت بنر اطلاع رسانی می‌شود و علاوه بر این میز خدمت و پاسخگویی به شکایت زائران در محل پایانه‌های مسافری پیش بینی شده است و تلفن ثابت ۳۳۴۳۲۸۸۸ دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی سوالات زائران می‌باشد تا در صورت هر گونه گرانفروشی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار