دهمرده گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

حسن دهمرده گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای از زمان تأسیس تاکنون، عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه داد: این نهاد که مولود انقلاب است با راه‌اندازی مراکز علمی تأثیرگذار از جمله پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا و ...، خدمات و دستاورد‌های شاخصی را در کشور به ارمغان آورده است.

فرماندار زهک اضافه کرد: در حوزه فرهنگ و رسانه نیز جهاددانشگاهی با دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی ایسپا توانسته در این حوزه‌ها به شکل کاملاً تخصصی گام‌های مؤثری بردارد که این موارد بیانگر توانمندی این نهاد انقلابی در مأموریت‌های تعریف شده به آن است.

به اعتقاد دهمرده، استفاده از آموزش‌های زیرساختی و اصولی برای دانش‌آموزان در منطقه سیستان و همینطور شهرستان زهک که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین جهاددانشگاهی می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی‌های موجود، با برگزاری کلاس‌های آموزشی ضمن توانمندسازی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، استعداد‌های علمی آنها را نیز کشف کند، زمانی‌که استعداد دانش‌آموز قبل از ورود به دانشگاه، کشف شود به راحتی خواهد توانست در رشته مورد نظر به تحصیل ادامه دهد و حتی به یک نخبه علمی تبدیل شود.

فرماندار زهک گفت: جهاددانشگاهی با برخورداری از منابع انسانی متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند گام‌های مؤثری برای پیشبرد اهداف کلان کشور بردارد و در تقویت روحیه خودباوری تأثیرگذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار