مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تلاش برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۲ دستگاه تاکسی به مالکان تحویل داده شده است.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی در جلسه شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، درخصوص طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: شهرداری قم در راستای نوسازی تاکسی‌های فرسوده، ۲۰۰ میلیارد ریال از املاک شهرداری جهت نوسازی ناوگان تخصیص داده است.

وی افزود: به‌منظور پرداخت تسهیلات بانکی به هریک از متقاضیان واجدالشرایط به ارزش اعتباری یک میلیارد ریال بدون سود پرداخت می‌شود و این سرمایه‌گذاری در یکی از بانک‌های عامل سپرده‌گذاری شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تاکنون ۲۰۲ دستگاه تاکسی به مالکین تحویل داده شده و ۴۴ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه خودرو اقدام و در انتظار تحویل هستند.

طالبی اضافه کرد: ۵۶ نفر ثبت‌نام اولیه را انجام داده و در انتظار صدور پیش‌فاکتور برای خرید خودروی نو تاکسی هستند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سال گذشته تأکید کرد: در سال گذشته ۱۰ دستگاه ون به پایانه مرزی مهران به‌منظور خدمات‌رسانی به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اعزام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان ۱۰۰ دستگاه تاکسی به‌منظور جابه‌جایی زائران در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان ظهور فعال و مشغول خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: برپایی ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در میدان آل یاسین، اسکان و سرویس‌دهی به رانندگان اعزامی از شهر‌های تهران و کرج، استقرار و دپوی تاکسی‌های ون در میدان آل یاسین و در اختیار قراردادن ۱۰ دستگاه ون به نیروی انتظامی به مدت ۳ روز از دیگر اقدامات سازمان در ایام نیمه شعبان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار