مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: گرمای هوا موجب کاهش ساعات و تعطیلی ادارات لرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

 مهدی پازوکی دوشنبه شب اعلام کرد: باتوجه به تداوم گرما و افزایش دمای هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و براساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت‌گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ تعطیل هستند و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.