باشگاه سپاهان در ادامه برنامه‌های پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری، اقدام به تبلیغات متفاوت برای اطلاع‌رسانی بازی سپاهان با موضوع موتورسواری کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در ادامه برنامه‌های پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری، اقدام به تبلیغات متفاوت برای اطلاع‌رسانی بازی سپاهان با موضوع موتورسواری کرد.

سیدمهدی سجادزاده افزود:  در فصل تابستان به نسبت سایر فصول سال، استفاده از موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است و آمار تصادفات منجر به مرگ و میر نیز افزایش پیدا می‌کند.

اوبا اشاره به اجرای برنامه‌های گسترده برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در کلان‌شهر اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان و سایر ادارات گفت: با توجه به اینکه اکثر موتورسواران در فصل تابستان به دلیل گرما از کلاه کاسکت استفاده نمی‌کنند، کمپینی با این موضوع در این بازه زمانی سال اجرا شده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ادامه برنامه‌های پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری که از ابتدای مهر آغاز شده است، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اقدام به تبلیغات متفاوت برای اطلاع‌رسانی بازی سپاهان با شباب‌الاهلی امارات با موضوع موتورسواری کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار