رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س)، از ارائه خدمات درمانی به ۴۵ هزار و ۶۳۵ مراجعه کننده به این مرکز در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

فاطمه سادات نجیب رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س)، با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ۴۵ هزار و ۶۳۵ مراجعه کننده به این مرکز در چهار ماهه نخست امسال، اظهار کرد: بیمارستان حضرت زینب (س) با خدمات تخصصی و فوق تخصصی در ارتقای ارائه خدمات سلامت به مادارن باردار و نوزادان نسبت به مدت زمان مشابه در پارسال، رشد چشمگیری داشته است.

او افزود: در چهار ماهه نخست سال در این مرکز، ۳ هزار و ۶۸۰ بیمار بستری شده و در بخش‌های مختلف سرپایی، ۴۱ هزار و ۹۵۵ خدمت پاراکلینیک از جمله کلینیک IVF، رادیولوژی، آزمایشگاه، پاتولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، اکو، نوار قلب و کار درمانی به مراجعان این مرکز ارائه شد.

نجیب همچنین به ۲ هزار و ۱۸۰ عمل جراحی انجام شده به صورت تخصصی و فوق تخصصی در این مدت اشاره و اضافه کرد: در جهت اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت و باروری، هزار و ۵۰۸ زایمان در این بیمارستان انجام شده که از این تعداد ۵۰۴ زایمان به روش طبیعی بوده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب (س) در خصوص آخرین اقدامات عمرانی توسعه و گسترش خدمات درمانی و فضای فیزیکی در این مرکز گفت: با تلاش‌ها و حمایت‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، طرح ساخت ساختمان الحاقی ۱۰۰ تختخوابی بیمارستان حضرت زینب (س) در دستور کار قرا گرفته و طرح بازسازی بخش اتاق عمل شامل ۵ اتاق منطبق بر استاندارد‌های روز، با تخصیص اعتبارات لازم به زودی به بهره برداری می‌رسد و مردم استان فارس می‌توانند از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

 او با تاکید بر تسهیل و سرعت بخشی در خدمت رسانی با کیفیت به بیمه شدگان، تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد مراجعان به این مرکز درمانی، تلاش می‌شود تا در حد امکان، خدمات مطلوب و مناسب به مراجعان ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار