شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر کل اجرایی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با اشاره به زمان آغاز این المپیاد از ۱۷ مرداد گفت: این دوره از رقابت‌ها در دو مرحله با حضور بیش از ۴ هزار شرکت کننده شامل ورزشکاران، سرپرستان، مربیان، انجمن‌های ورزشی، داوران، هیئت‌های ورزشی، مسوولان وزارتخانه، عوامل اجرایی دانشگاه و دانشجویان داوطلب برگزار می‌شود. 


مهدی کارگرفرد افزود: دانشجویان ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی در ۱۲ سالن با هم به رقابت خواهند پرداخت


او  گفت: حدود ۲۰۰ داور از استان اصفهان و شهر‌های کشور، قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که پیش بینی شده، حدود ۷۵ درصد از داوران بومی باشند.


مهدی کارگرفرد ادامه داد: استفاده از ۸ دستگاه آمبولانس به همراه راننده و ۱۰ پزشکیار، استفاده از ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه ون و ۲۰ دستگاه سواری نیز برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان این دوره در نظر گرفته شده است.


او گفت: بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای تجهیز سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی ویژه رشته‌های ورزشی، تغذیه و امور سلف سرویس، اسکان، تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه، حمل و نقل، اورژانس، امور فرهنگی، امور رسانه ای، مراسم افتتاحیه، اختتامیه، خرید نشان، احکام و کاپ‌های مسابقات، در نظر گرفته شده است.


 کارگرفرد افزود: در نظر گرفتن بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و اصفهان گردی، برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه‌های فیزیولوژی ورزش، تغذیه ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، مدیریت ورزشی و تحلیل مسابقات از برنامه‌های حاشیه‌ای این المپیاد است.


دانشگاه اصفهان با ۱۷۰۰۰ دانشجو، ۷۵۰ نفر عضو هیات علمی، میزبان شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از ۱۷ تا ۲۵ مرداد است.


آخرین دوره این المپیاد تابستان ۱۳۷۴ در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار