مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: ۲ خیر نیک اندیش این شهرستان در یک اقدام خداپسندانه یک میلیارد و دویست میلیون ریال به بخش درمان کمک کردند.

سیامند محمدی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: یکی از خیران گمنام مبلغ یک میلیارد ریال را برای تعمیر و سرویس دستگاه‌های دیالیز بیمارستان این شهرستان اهدا که این اقدام شایسته، موجی از امید و شادی را در میان بیماران دیالیزی و کادر درمان بیمارستان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: این خیر نیکوکار با ابراز همدلی با بیماران مبتلا به بیماری‌های کلیوی، بر اهمیت سلامت و نقش حیاتی دستگاه‌های دیالیز در حفظ حیات این بیماران تاکید و ابراز امیدواری کرد این کمک بتواند گامی موثر برای بهبود وضعیت بیماران دیالیزی و کاهش دغدغه‌های آنها باشد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت بیان کرد: با توجه به اهمیت بالای دستگاه‌های دیالیز در درمان بیماران کلیوی، این کمک مالی به ما امکان می‌دهد تا تعمیرات و سرویس‌های لازم را بر روی دستگاه‌ها انجام داده و از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کنیم.

محمدی افزود: همچنین یکی دیگر از خیران هم با خریداری ملزومات مصرفی و تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، گامی موثر دیگری در جهت بهبود خدمات درمانی به بیماران این شهرستان برداشتند.

وی یادآور شد: این تجهیزات هم با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بیماران، به بیمارستان سردشت اهدا شده است.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سردشت با ۱۲۵ تخت مصوب و ۱۱ بخش فعال، ۲۰ متخصص در ۱۴ رشته تخصصی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.