ویژه برنامه «محرم دل» با اجرای فاطمه افشاریان با بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا به صورت زنده از دمشق روی آنتن شبکه افق می‌رود.

ویژه برنامه «محرم دل» با موضوع بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا می‌پردازد و به مدت هشت شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده از دمشق روی آنتن شبکه افق می‌رود.

ویژه برنامه زنده «محرم دل» از شبکه افق، برای اولین بار از افق دمشق بر آنتن رفت. این ویژه برنامه با ادبیاتی ملموس در فضایی متفاوت و صمیمی به روایت نقش زنان در جاودانگی نهضت امام حسین (ع) می‌پردازد.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی امیر توفیقی با اجرای فاطمه افشاریان به مدت هشت شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ و باز پخش ۱۳:۳۰ مهمان دلدادگان کاروان حضرت زینب (س) خواهد بود. مخاطبان می‌توانند دل گویه‌ها و نظرات خود را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۳۷ ارسال نمایند.

در ویژه برنامه «محرم دل» نگاهی به جنبۀ پیام آوری زندگی حضرت زینب (س) در زمان حادثۀ عاشورا و پس از آن خواهیم داشت. این برنامه در صدد بیان این نکته هست که حضرت زینب کبری (س) علاوه بر برخورداری از دانش و علم عاشورایی، در بخش بقا و ماندگاری عاشورا، با استفاده از بالاترین متد‌ها و روش‌های هنری، کوشش و تلاشی بی بدیل داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار