باشگاه خبرنگاران جوان از شما زائران دعوت می‌کند تا از مراسم پیاده روی، موکب‌ها و جذابیت‌های این سفر معنوی فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

بیستم صفر مصادف با چهلمین روز از شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش اربعین حسینی نامیده شده است. همه ساله در روز‌های منتهی به اربعین گروهی از مسلمانان شیعه با پای پیاده به سمت سرزمین کربلا و حرم امام حسین (ع) راهی می‌شوند تا در روز اربعین حرم امام حسین (ع) را زیارت کنند و مراسم عزاداری را در جوار حرم مطهر امام سوم شیعیان برگزار کنند و بار دیگر با سیدوسالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش بیعت کنند.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما زائران دعوت می‌کند تا از مراسم پیاده روی، پذیرایی موکب ها، انواع خدمت رسانی موکب ها، حضور کودکان، حضور ملیت‌های مختلف و جذابیت‌های این سفر معنوی، فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) و تصاویر تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

چای نذری

حضور کودکان در پیاده روی اربعین

خیاطی در پیاده روی اربعین

پذیرایی کودکان از زائران

شیعیان جهان در پیاده روی اربعین

موکب های پذیرایی

خواندن زیارت اربعین در بین الحرمین

خدمات پزشکی در اربعین

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
یاعلی مدد یاحسین یاابوالفضل العباس ????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
لطفا درباره وام اربعین گزارشی تهیه بفرمایید. با تشکر
آخرین اخبار