رییس اداره امورتربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت تایید سوابق تحصیلی خبرداد.

رییس اداره امورتربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر اسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت تایید سوابق تحصیلی خبرداد.

نورالله شیخ پور با اعلام نتایج اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تا پایان مرداد، گفت: نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت نمرات خام و نمرات کل کنکور در هفته آخر مرداد اعلام می‌شود. 

وی افزود: کارنامه نهایی ملاک عمل برای انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۳ که شامل دو نوبت ۱۴۰۳ و دو نوبت ۱۴۰۲ است، در هفته اول شهریور منتشر می‎شود.

رییس اداره امورتربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر اسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دفترچه شماره دو و راهنمای انتخاب رشته مجازی و فرآیند انتخاب رشته در دهه اول شهریور انجام خواهد شد، بیان داشت: نتایج نهایی کنکور در دهه اول مهر اعلام می‌شود.

وی افزود: همزمان با انتخاب رشته، نام‌نویسی و انتخاب رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی در هفته اول شهریور صورت می‌گیرد. داوطلبانی که علاقمند به رشته‌های بدون آزمون هستند و در کنکور هم شرکت کرده اند نیازی به نام نویسی مجدد ندارند.  

شیخ پور همچنین درخصوص نگرانی والدین از ثبت تایید سوابق تحصیلی در سامانه گفت: سوابق تحصیلی و معدل در کنکور موثر است لذا پیرو درخواست مکرر والدین در خصوص مشکل سامانه ای، ثبت تایید سوابق تحصیلی تمدید شد و اگرچه پایان مهلت تمدید نامشخص است ولی والدین می‌توانند در اسرع وقت به سامانه مد نظر مراجعه کنند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار