رئیس مجمع نمایندگان فارس از جامعه دانشگاهی و نخبگان دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های خود را برای اصلاح قوانین به نفع مردم ارائه دهند.

نشست هم‌اندیشی رئیس و شورای معاونان بسیج اساتید استان فارس با دعوت و حضور غلامرضا توکل نائب رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد.

توکل در این دیدار ضمن محکومیت اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت شهید اسماعیل هنیه را زمینه‌ساز آزادی قدس و در امتداد مسیر شهید سلیمانی برشمرد و بر خونخواهی این ترور از سوی جبهه مقاومت، تاکید کرد. 

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر تعامل بین دولت و مجلس گفت: در هفته‌های پیش رو، رأی اعتماد به وزرا را داریم که لازم است از نخبگان و افراد شایسته استان فارس در کابینه نیز حضور داشته باشند. مجمع نماینگان فارس با همدلی و وحدت، دیدگاه‌های خود را در این خصوص انعکاس داده است.

نمایده حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به جامعه دانشگاهی و نخبگانی و مشورت با اساتید، اعتقاد راسخ دارم و انتظار این است که اساتید فرهیخته و به‌ویژه بسیج اساتید که از مجموعه‌های ولایی، انقلابی و پاکدست هستند، طرح‌ها و دیدگاه‌های خود جهت اصلاح قوانین به نفع کشور و مردم در راستای بهبود اوضاع و پیشرفت ملی را ارائه کرده تا از این نظرات مشورتی نهایت استفاده را در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه ببریم.

در این دیدار که با ارائه نقطه نظرات شورای معاونین همراه بود، منصور تقوایی رئیس بسیج اساتید استان فارس، با تقدیر از نگاه کلان و توأم با وحدت و انسجام دکتر توکل جهت پیشبرد امورات در استان، بر استمرار این جلسات تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار