مجری برنامه‌های بنیاد علوی در استان ایلام از بهره‌مندی بیش از ۲ هزار نفر ایلامی از اردو‌های جهادی سلامت علوی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

حسین بیگی از برگزاری اردوی جهادی سلامت علوی در شهرک اسلامیه شهرستان مهران خبر داد و اظهار کرد: این اردو با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم این منطقه در بخش دندانپزشکی، چشم پزشکی، زنان و زایمان و ... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون پنج اردوی جهادی سلامت در سطح مناطق محروم شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شده است، تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این اردو‌های جهادی برای مراجعه کنندگان به صورت رایگان بوده است.

مجری برنامه‌های بنیاد علوی در استان ایلام تصریح کرد: در این اردوی ۲ روزه که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری بسیج جامعه پزشکی انجام شد بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند شدند.

بیگی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ هزار نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند، گفت: این اردوی جهادی، پنجمین مرحله از برگزاری اردوی سلامت علوی در استان ایلام بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری چهار اردو در مناطق آبدانان و دره شهر و مهران برگزار شده و در آینده نزدیک نیز شهرستان‌های در هلیلان و چرداول برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.