سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطار‌های اربعین برای مرز‌های منتهی به عراق از فردا ۱۵ مرداد ۹ صبح به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

 جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های اربعین از فردا ۹ صبح خبرداد و گفت:  پیش فروش بلیت قطار‌های خرمشهر، شلمچه، چزابه و سایر پایانه‌های مرزی از فردا ۹ صبح به صورت اینترنتی و سه ساعت بعد به صورت اینترنتی و حضوری شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات اربعین امسال هیچ افزایش قیمتی مانند سایر بخش‌های حمل ونقلی نخواهیم داشت و مسافر می‌توانند از فردا در بستر اینترنت از ۲۵ سکوی اینترنتی عرضه می‌شود و ۳ ساعت بعد آژانس‌ها نیز برای فروش بلیت اقدام  می‌کنند.

وی در خصوص قطار تهران- کربلا هم گفت: این قطار همانند سال گذشته و طبق روال همیشگی  فعالیت میکند و هیچ تغییری در روند برنامه قطار‌های کربلا نداریم، اما در هفته منتهی به کربلا به دلیل آنکه کشور  عراق محدودیت‌های برای خود زائران ایجاد میکند فعالیت ندارد.

پیش از این هم میعاد صالحی مدیرعامل شرکت: در این ایام قطار‌های فوق‌العاده از مشهد به کرمانشاه، تهران به کرمانشاه، مشهد به اهواز و مشهد به خرمشهر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در مجموع ۶۰۰ هزار صندلی در قالب هزار و ۱۰۰ رام قطار به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، بلیت قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار