مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۹۸.۵ درصد از مشترکان این استان از ولتاژ برق استاندارد برخوردار هستند.

مجید فرهزاد تاکید کرد: ۱.۵ درصد بقیه مشترکان استان دارای اُفت ولتاژ برق هستند که پیگیری جدی برای رفع این مشکل در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد.

وی افزود: قرار است تا پایان امسال‌ ۱۴۰ هزار چراغ معابر در چهارمحال و بختیاری تعویض شود که از این تعداد تاکنون ۲۵ هزار چراغ تهیه و تعویض شده است.

فرهزاد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا پیمانکاران خود را برای آموزش به‌منظور اصلاح و ارتقای روش پیرایش، آرایش و هَرَس درختان سطح شهرکرد معرفی کند.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری یک استان برف‌گیر در سطح کشور است و بخشی گرمایش زمستانی مردم مانند پکیج‌ها به پایداری برق نیاز دارد تا به آنها آسیب وارد نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا اصلاح و ارتقای روش پیرایش، آرایش و هَرَس درختان سطح شهرکرد باعث جلوگیری از بروز بحران در زمان بارش‌های سنگین برف می‌شود.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری همچنین برای تبدیل ۶۰ کیلومتر شبکه هوایی برق فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در شهرکرد ۶۰۰ میلیارد ریال در سال‌جاری اختصاص داده است.

فرهزاد تاکید کرد: برای اجرای مطلوب‌تر این طرح از نظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با هدف بهبود فضای سیما و منظر شهری بهره‌گیری می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود یک کانال برای عبور تاسیسات شهری به‌ویژه برق از طریق زیرزمینی در خیابان‌های شهرکرد ایجاد شود تا خدمات‌رسانی در این حوزه بهبود یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این شرکت برای عملیاتی شدن این پیشنهاد آمادگی همکاری دارد تا بتواند هر سال بخشی از شبکه هوایی برق فشار ضعیف را به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

فرهزاد یادآور شد: البته مجموعه مدیریت شهری در شهر‌ها باید هزینه‌های مرتبط با جابجایی تاسیسات در زمان تعریض معابر را پیش‌بینی کنند تا روند خدمات‌رسانی به شهروندان تسریع شود.

برچسب ها: برق ، توزیع نیروی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار