مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری یک دیدار دوستانه بین المللی، میزبانی از رقابت های قهرمانی کشور و حضور کاروان پاراالمپیک در مشهد قطعی شد.

علیرضا تاج فیروز گفت: طبق برنامه از امروز اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان برای کسب آمادگی حضور در رقابت های پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴ آغاز می شود.

وی ادامه داد: این ۲ تیم علاوه بر تمرینات مشترک، روز سه‌شنبه این هفته یک دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد که با توجه به این که این ۲ تیم در جمع هشت تیم برتر جهان قرار دارند این دیدار حائز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین با تایید فدراسیون ورزش جانبازان و توانیابان، رقابت های قهرمانی والیبال نشسته کشور نیز اواخر مردادماه پس از ۹ سال به میزبانی مشهد و با حضور ۷۰۰ ورزشکار در ۲ بخش مردان و بانوان برگزار می شود.

تاج فیروز افزود: در سومین رویداد، کاروان پاراالمیپک کشور بیست و هفتم مرداد ماه در سفری یک روزه به مشهد خواهند آمد و پس از این سفر معنوی و دیدار با برخی از مسئولان کشوری، دوم شهریور ماه ۱۴۰۳ عازم پاریس خواهند شد.

وی اضافه کرد: میزبانی از رقابت های بین المللی از رویکردهای این اداره کل در سال ۱۴۰۳ است که علاوه بر موارد عنوان شده، رقابت های دیگری نیز در حال برنامه ریزی است که پس از قطعیت اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها: ورزش ، توانیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.