ترامپ اعتراف کرد که پوتین یک «معامله عالی» در مورد تبادل زندانیان انجام داده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ترامپ در یک رویداد انتخاباتی در آتلانتا، جورجیا اعتراف کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مورد تبادل زندانیان «معامله عالی» انجام داده است و گفت: «من می‌خواهم به ولادیمیر پوتین به خاطر انعقاد یک معامله بزرگ وعالی دیگر تبریک بگویم.»

وی در عین حال از شرایط مبادله زندانیان ابراز نارضایتی کرد و گفت که اشتباهات وحشتناکی در این معامله از سوی دولت کنونی آمریکا صورت گرفته است.

پیشتر ترامپ از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل انعقاد این توافق انتقاد کرد و درباره محتوای آن و احتمال «پرداخت نقدی» به روسیه سؤالاتی پرسید.

ترامپ: هریس نسخه بی صدای برنی سندرز است

نامزد جمهوریخواه ریاست‌جمهوری، کامالا هریس، معاون فعلی رئیس‌جمهور و نامزد احتمالی دموکرات‌ها را «نسخه بی صدای» برنی سندرز، سناتور ورمونت که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ به دنبال نامزدی حزب دموکرات برای ریاست‌جمهوری بود، توصیف کرد.

ترامپ در جریان گردهمایی آتلانتا گفت: «او از بایدن بدتر است، از برنی سندرز هم بدتر است. رئیس‌جمهور سابق خاطرنشان کرد: «او از مصادره اجباری اسلحه حمایت می‌کند».

ترامپ می‌گوید هریس اقتصاد ایالات متحده را «تخریب» خواهد کرد

دونالد ترامپ تاکید کرد که کامالا هریس، اگر در پاییز امسال انتخاب شود، اقتصاد این کشور را تخریب خواهد کرد و ترامپ درباره آخرین داده‌های بازار کار که نشان می‌دهد نرخ بیکار آمریکایی در ماه جولای به ۴.۳ درصد افزایش یافته است، گفت: تحت سیاست‌های هریس-بایدن، ما اکنون بالاترین نرخ بیکاری در سه سال اخیر را داریم.

رئیس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی اقتصاد آمریکا یادآور شرایطی است که سقوط وال استریت در سال ۱۹۲۹ را به وجود آورد، گفت: زمانی که ما برنده شویم، به سرعت شاهد رونق اقتصادی جدید دوران ترامپ خواهید بود.

ترامپ متعهد شد در صورت انتخاب شدن، مرز‌های آمریکا را مهر و موم خواهد کرد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار