مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان خبر داد.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی استراتژیک، گندمکاران مازندرانی که محصول خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان تحویل دادند، تاکنون نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کرده اند.

او افزود: مطالبات کشاورزانی که تا ۲۰ خرداد گندم‌های خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند به طور کامل تسویه شد و بخشی از وجه محصولات تحویلی تا ۸ مرداد نیز به حساب کشاورزان استان واریز گردید.

وفائی نژاد گفت: گندم کاران مازندران از ابتدای خرداد تاکنون بیش از ۱۰۲ هزارتن از محصولات مازاد بر نیاز خود را تحویل مراکز خرید تضمینی گندم اداره کل غله استان دادند.

او افزود: با همت کارشناسان اداره کل غله از زمان آغاز خرید تضمینی گندم در استان حدود ۳۴ هزار و ۳۰۰ سند مربوط به تحویل گندم ۱۴ هزار و ۲۷۴ کشاورز استان در سریعترین زمان ممکن و بدون وقفه پس از تحویل گندم توسط کشاورز در سامانه بانک بارگذاری گردید.

وفائی نژاد در خصوص باقیمانده مطالبات کشاورزان استان ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص منابع لازم به صورت متمرکز و کشوری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به روز‌های پایانی برداشت گندم در مزارع کوهستانی استان، گفت: مراکز خرید تضمینی در مناطق کوهستانی و همچنین مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده دریافت گندم از کشاورزان استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار