فرمانده سپاه سلمان گفت: مهم‌ترین اقدام فرهنگی این ایام در سیستان و بلوچستان استقبال از زائرین پاکستانی اربعین است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شامگاه امروز در دیدار با جمعی از خادمان ستاد استقبال از زائرین پاکستانی اربعین حسینی، اظهار داشت: از زحمات همه عزیزانی که خالصانه و صادقانه منشأ خیرات و برکات این مسیر مقدس هستند تشکر می‌کنم.

وی افزود؛ نیاز است تا در این مسیر پربرکت هم افزایی افزون شود و خوشبختانه از ابتدای کار این اقدام خیر با قوت آغاز شده و ادامه دارد؛ این حرکت فرصتی استثنایی برای خادمی اهل بیت است و باید قدر آن دانسته شود.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز با دعای خیر همه مسلمین عالم این توفیق نصیب این جمع شده تا در این مسیر ارزشمند خادم باشیم؛ اگر نگاه ما غیر از خادمی باشد اشتباه رفته ایم. ان شاالله تا نفس داریم در این مسیر حضور داشته باشیم.

شفائی تصریح کرد: طی سالیان گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از نقطه صفر به این وضعیت قابل قبول رسیده شد؛ امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت رسانی باز شده است و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

وی افزود: زوار پاکستانی عاشقان دل سوخته اهل بیت و مردم ایران اسلامی هستند و امروز خدمت به این عزیزان توفیق عظیمی است که نسیب مردم ما شده است. سپاه پاسداران نیز تلاش دارد تا در این مسیر همراه باشد و همیشه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده است.

شفائی تاکید کرد: ظرفیت سپاه ظرفیت انقلاب اسلامی است و باید در اختیار مسائل اولویت دار انقلاب هزینه شود؛ مهم‌ترین اقدام فرهنگی این ایام در سیستان و بلوچستان استقبال از زائرین پاکستانی اربعین است.

برچسب ها: سپاه سلمان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار