دادستان کرمان بر سرعت بخشی به پروژه‌ها و اقدامات عمرانی، ساماندهی متکدیان و توجه بیشتر به سیستم روشنایی عمومی شهر‌ها تأکید کرد.

متعاقب ورود دادستان و شهردار کرمان برای اصلاح نمای مجتمعی در مرکز شهر و همچنین بازدید از طرح بهسازی بوستان شهید مطهری و پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ)، برای پیگیری و صدور دستورات مقتضی، به دعوت مدعی العموم، نشست هم‌افزایی با متولیان حوزه ساماندهی بوستان‌های سطح شهر برگزار شد. 

دادستان کرمان در جلسه بررسی طرح ساماندهی و بهسازی بوستان «شهید مطهری» گفت: شهرداری نهادی مردمی است و در اجرای پروژه‌ها، شهروندان ناظران خوبی هستند که اقدامات این سازمان می‌تواند نقش مهمی در اعتمادسازی داشته باشد. 

مهدی بخشی بر سرعت بخشی به پروژه‌ها و اقدامات عمرانی، ساماندهی متکدیان و توجه بیشتر به سیستم روشنایی عمومی شهر‌ها تأکید و تصریح کرد: عملکرد مثبت و قابل توجه مدیریت شهری کرمان در اجرای طرح‌های سطح شهر در راستای ارائه خدمات بهینه و رضایت بخش به شهروندان است که باید دیگر مسؤلان دستگاه‌های اجرایی نیز همراه و همگام با مجموعه شهرداری در این مسیر باشند.

وی زیباسازی فضا‌های عمومی شهر و توجه به مبلمان شهری و بوستان‌های سطح شهر را در جذب توریست و افزایش گردشگری در استان و همچنین افزایش روحیه شهروندان مؤثر دانست و افزود: این مهم همچنین منجر به کاهش وقوع جرم نیز در استان خواهد شد. 

مدعی العموم در استان تأکید کرد: ما در مجموعه قضایی استان در راستای حل مشکلات شهروندان و کمک به مدیریت شهری آمادگی داریم تا با همراهی و همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار