رزمایش جهادگران فاطمی چهار با شعار «همه با هم خدمت بی منت برای مردم» تا هجدهم مرداد ادامه دارد.

رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با شعار همه با هم خدمت بی منت برای مردم از نهم مرداد در استان مرکزی آغاز شده و تا هجدهم ماه جاری ادامه دارد.

این رزمایش با افتتاح طرح آبرسانی روستای موسی آباد آغاز شد. این استخر که سابقا خاکی بوده و هدر رفت آب داشته، امروزه با این استخر حدودا ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای موسی آباد آبیاری می‌شود.

رضایی فرمانده سپاه شهرستان آشتیان گفت: افتتاح استخر ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعبی روستای موسی آباد با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آشتیان و اداره جهاد و خودیاری مردم روستاانجام شد. این استخر با حضور ۸۵ نفر به مدت یک ماه ساخته شده است.

سردار عسکری جانشین فرمانده سپاه روح الله به فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت:در کل استان حدود ۵۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، جهیزیه، خدمت مومنانه، اقتصاد مقاومتی، میز خدمت، کشاورزی و علمی آموزشی و آزاد سازی زندانیان که با نقش آفرینی گروه‌های جهادی ما در استان ان شاالله اجرا خواهد شد. گروه‌های جهادی برای مرمت و بازسازی و بستر سازی ۱۲ خانه محروم نیز کار‌های مختلفی برنامه ریزی کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.