حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت یکی از رزمندگان خود در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار شهادت مجاهد «علی نزیه عبد علی» (جون) از شهرک «عیتیت» در جنوب لبنان را اعلام می‌کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که یک دستگاه خودرو در جاده «البازوریه» به «جیلو» در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در این حمله، یک لبنانی شهید و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز مناطقی را در جنوب لبنان بمباران کرد. در مقابل، حزب‌الله لبنان نیز پایگاه نظامی «العاصی» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با راکت هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار