مسئول کاروان پیاده انصارالحسین گفت: این کاروان پس از ۵۲ روز پیاده روی وارد آبادان شد.

علی حقیرپور مسئول کاروان پیاده انصارالحسین گفت: کاروان پیاده روی مشهد به کربلا با نام انصارالحسین (ع) پس از عبور از استان‌ها، شهر‌ها و روستا‌های مختلف کشور در ادامه مسیر خود وارد آبادان شد.

وی افزود: این کاروان با ۱۳۰ نفر از عاشقان حسینی حرکت معنوی خود را با پای پیاده از مشهد به قصد کربلای معلا آغاز کرده است.

مسئول کاروان پیاده انصارالحسین گفت: این کاروان ۲۵ خرداد حرکت خود را از مشهد مقدس آغاز کرد و با پای پیاده به سمت کربلا در حرکت است.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، گسترش معارف حسینی و تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) از اهداف این کاروان است.

حقیرپور بیان کرد: کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای آن حدود ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از پنج استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد.

وی افزود: این کاروان دوشنبه هفته جاری از طریق مرز شلمچه عازم کربلا خواهد شد تا در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حضور داشته باشند.

مسئول کاروان پیاده انصارالحسین گفت: این بیست و سومین سفری است که این کاروان با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) مشرف می‌شود.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشور‌های دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.