مراسم گرامیداشت رهبر مجاهد جبهه مقاومت شهید«اسماعیل هنیه» در مسجد جامع سنندج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان  در این آیین گفت: از دست دادن رییس جمهور بزرگوار و پرتلاش و اسماعیل هنیه داغ بزرگی برای ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی بابیان اینکه بیش از ۴۰ هزار زن و کودک در غزه شهید شدند گفت: از شاخص های دشمن، ظالم بودن است و از هیچ ظلمی فروگذار نیست ، صهیونیسم دشمن انسانیت و بشریت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها استفاده کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما این است که به عنوان سردمدار مبارزه با صهونیستم و استکبار در برابر ظلم دشمن با قدرت قدم برداریم و ناامید نشویم افزود:دشمن در این جنگ نابرابر ممکن است در برهه‌ای از زمان، به ما فشار بیاورد و خسارت وارد کند، اما نباید یاس به خود راه دهیم.

وی گفت: دشمن با همه امکانات، خودش را در رقابت با ملت ایران می‌بیند و تصور می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه در تهران، فتح الفتوح کرده است، چراکه ملت ایران پرچم مقابله با صهیونیسم را برافراشته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت اقدامی عاجل، شایسته و مدبرانه برای انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت ایران و جامعه اسلامی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.