مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: تردد خودرو‌های گذر موقت و ارس پلاک در استان بدون رعایت مقررات قاچاق محسوب می‌شود.

 حضرتی گفت: تردد خودرو‌های گذر موقت از جمله ارس پلاک در استان  آذربایجان شرقی منوط به رعایت مقررات مربوطه از جمله عدم انقضای مهلت تردد و عدم واگذاری به اشخاص دیگر است.

وی با اشاره به اینکه آشنا نبودن رانندگان این خودرو‌ها به مقررات تردد موجب تشکیل پرونده تعزیراتی برای آنان می‌شود اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن مقررات مربوطه خودرو قاچاق محسوب شده و مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ادامه داد: در صورت مشاهده و توقف این خودرو‌ها از سوی ماموران نیروی انتظامی و تشکیل پرونده تعزیراتی برای آنها صاحبان این خودرو‌ها سه برابر ارزش خودرو جریمه می‌شوند و خودرو ضبط می‌شود.

حضرتی از افرادی که دارای خودرو‌های گذر موقت هستند خواست برای پیشگیری از اعمال جریمه‌های سنگین به رعایت مقررات تردد این خودرو‌ها در استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی یادآور شد: رانندگان خودرو‌های ارس پلاک فقط مکلف هستند در محدوده‌ای که توسط نیروی انتظامی و سازمان منطقه آزاد تجاری ارس مشخص شده، تردد کنند و تردد این خودرو‌ها در خارج از مساحت اعلام شده از سوی این نهادها مطابق مقررات قاچاق محسوب شده ضبط و جریمه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.