وزیر فرهنگ درباره بازگشت پرستو صالحی گفت: خانم صالحی تا این اواخر اغتشاشات کنش‌های براندازانه داشت، اما بنای ما رفاقت و همراهی با اهالی هنر است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در برنامه «هفت» شبکه نمایش در پاسخ به سوال بهروز افخمی، مجری برنامه مبنی بر اینکه درمورد بازگشت پرستو صالحی چه تصمیمی می‌گیرید؟ گفت: وضعیت خانم صالحی را من از افکار عمومی شنیدم. ما یک قاعده کلی داریم، که همه ایرانیان می‌توانند به ایران برگردند. هیچ مشکلی وجود ندارد. 

خانم صالحی کنش‌های براندازانه داشت

اسماعیلی در پاسخ به سوال افخمی مبنی بر اینکه اگر خانم صالحی حاضر باشد قواعد سینمای ایران را رعایت کند و فیلم بازی کند، تکلیف چه می‌شود؟ افزود: ما برای تمام بازیگران این ظرفیت را درنظر گرفتیم. البته خانم صالحی تا این اواخر اغتشاشات خیلی کنش‌های براندازانه داشت. بنای ما حداکثر رفاقت و همراهی برای اهالی فرهنگ و هنر است؛ کما اینکه این رفاقت را ایجاد کردیم. بازیگری بود که کشف حجاب کرده بود، مهاجرت کرد و محکوم شده بود، اما بازگشت و اظهار ندامت کرد. دستگاه قضایی هم همراهی خوبی داشت و مورد بخشش قرار گرفت. از این موارد زیاد است. بازیگری بود که ۴۰ سال ممنوع‌الکار بود و ما در کشور فعالیت عادی‌اش را ایجاد کردیم؛ بدون اینکه سروصدا کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح عملکرد سه ساله این وزارتخانه در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: امسال بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۰ هزار میلیارد تومان است. این آمار چهار پنج برابر رشد صعودی داشته است. ما با رئیس جمهور شهیدمان توافق کرده بودیم که در حوزه فرهنگ یارانه اختصاص دهیم. ما می‌خواستیم از تابستان ۱۴۰۳ این طرح را اجرا کنیم. بودجه‌اش هم تامین شده بود، که خارج از بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومان بود. اگر با همان فرمان جلو برویم تا پایان امسال هزار سینما افتتاح خواهیم کرد. این در حالی است که در کشور ترکیه که از لحاظ جمعیتی با ما برابر است، فقط سه هزار سینما و کشور چین ۸۳ هزار سینما دارد.

می‌گفتند وزارت ارشاد به موزه تبدیل می‌شود!

وی با بیان اینکه در این سه سال گذشته تقریباً ۵۰ درصد تعداد سالن‌های سینما اضافه شده، افزود: این هفته در استان فارس ۱۷ سینما افتتاح می‌کنیم. در آغاز شروع بکار دولت سیزدهم فقط دو سینما در سیستان و بلوچستان وجود داشت، هفته گذشته رئیس سازمان سینمایی نه سینما افتتاح کرد. در ابتدای فعالیتم به ما می‌گفتند همانطور که دوره روزنامه تمام شده، دوره سینما هم تمام شده است. آنها می‌گفتند در پایان این دوره، وزارت ارشاد به موزه تبدیل خواهد شد؛ چراکه فقط یکسری ساختمان مانده است! 

از ساز تا نماز در وزارت فرهنگ هست

اسماعیلی ادامه داد: زمانی که من برنامه‌های وزارتخانه را تدوین می‌کردم، در کنار کم و کاستی‌ها، توان حکمرانی وزارت ارشاد کاهش پیدا کرده بود. اتفاقات به نحوی جلو رفته بود که وزارت ارشاد نه می‌توانست نقش حمایتی داشته باشد و نه نقش تنظیم‌گری‌اش را به نحوه احسن انجام دهد. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقریباً ۲۰ حوزه موضوعی وجود دارد. به تعبیر برخی دوستان از ساز تا نماز در وزارت فرهنگ هست و تنها وزارتخانه‌ای است که پسوند اسلامی دارد. از حج و اوقاف و قرآن و مسجد گرفته تا بخش‌هایی مانند موسیقی و تئاتر و سینما در برنامه‌های ما هست. یعنی شما در تئاتر و موسیقی برنامه‌هایی دارید، که شاید شرکت‌کنندگان در هیچ موضوعی جزء اینها با حاکمیت نقطه مشترک ندارند. 

مقصر تضعیف نهاد وزارت ارشاد کیست؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که تضعیف نهاد وزارت ارشاد به دست کدام ارگان اتفاق افتاده بود؟ توضیح داد: من به جناب پزشکیان هم عرض کردم هر وقت در حاکمیت بین دولت، اسناد بالادستی و نظام کلان حکمرانی در حوزه فرهنگ اتفاق‌نظر نباشد، نهاد تنظیم‌گری دولتی تضعیف می‌شود. در دوره هشت ساله قبلی هرچقدر جلو آمده بودیم، این ضعف شدت گرفته بود. مثلاً در حوزه شبکه نمایش خانگی به دلیل عدم تحرکی که در این حوزه بود، متولیان آن دوره می‌گفتند دیگر کنترل صفر و صد حوزه شبکه نمایش خانگی از دستمان خارج شده است. چون وزارت ارشاد امکان تنظیم‌گری این حوزه را نداشت، حاکمیت هم نمی‌توانست شبکه نمایش خانگی را رها کند و مجبور بود نهاد تنظیم‌گر ایجاد کند تا این حوزه را سر و سامان دهد. 

بیش از ۹۵ درصد حکمرانی تمام بخش‌های وزارت ارشاد را زنده کردیم

به گفته وی، ما بیش از ۹۵ درصد حکمرانی تمام بخش‌ها را به وزارتخانه برگرداندیم؛ چه در حوزه حمایتی و چه زیرساختی و بودجه‌ای. زمانی که من وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عهده گرفتم، بودجه این وزارتخانه ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود. من در همان روز‌های اول از رئیس جمهور شهیدمان ۵۰۰ میلیارد تومان پول گرفتم، تا به صندوق هنر کمک کنم. در آغاز بکار دولت سیزدهم سینماداران بیانیه دادند که ما در معرض ورشکستگی هستیم. سال گذشته در سینما فرهنگ برنامه‌ای داشتیم و از برخی سینماداران باسابقه تجلیل می‌کردیم. یکی از سینماداران به من گفت که آقای وزیر! شما ما را از خاک بلند کردید.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
این خانم حتی تو ویدیویی که منتشر کرد احترام نگذاشت و یک معذزت خواهی بخاطر کارهایش نکرد
و حتی بی احترامی هم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
ببخشید اشتباهی منفی زدم ، مطلب شما کاملاً درسته.
Iran (Islamic Republic of)
کاک احمد
۲۳:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
جناب وزیر محترم
پیشاپیش خیر مقدم خودمان را خدمت این خانم اعلام میداریم!!!!
از اینکه تصمیم گرفتن تشریف فرما شوند ممنونیم، واقعا منت میگذارند!!!!!!
این همونی نبود که دهن گشادش رو باز کرده بود واز طناب دار وآویزون کردن از درخت حرف میزد، اگه این حرف ها رو بر علیه هر نظامی در کشور دیگه ای میزد چه میکردن،
بعد اینجا شما براش فرش قرمز پهن کن وبا دسته گل برای استقبالش حتما در فرودگاه حاضر باش
که وقتی اومد باز با اربابانش ارتباط برقرار کنه وبگه در ایران آزادی نیست، داریم خفه میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
خدا میدونه چند سال آموزش دیدند تا جو سازی کنند الان دوباره می خواهند برگردند تا دوباره چه کارهایی که انجام بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
باید سرنوشت این افراد خائن آینه ی عبرتی بشه برای دیگران.اگه بهشون اجازه بازگشت بدیم به همه ی شهدا و خانواده هایی که با تحریک این افراد جوانشون رو از دست دادند خیانت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
سلام
لطفا وزیر قبل از ظهار نظر تشریف ببرند پیش خانواده شهدای اغتشاشات، مخصوصا مادران این شهداء و ببینند با این داغ تونستند کنار بیان تا شما راحت از بخشش حرف می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا فکر می کنید این افراد الان پشیمون هستند و وقتی آمدند دیگه هنجار شکنی نمی کنند؟؟؟؟؟ من راحت بگم به شما اینها تازه پشیمون نمیشن هیچ ،تازه جسور تر هم میشن .
میگن میشه هر غلط اضافی کرد و کسی کارمون نداره .
باید به این افراد درس خوبی داد تا بقیه حساب کار دستشون بیاد .
این کشور مال همه ملت ایران هست ولی به شرطی اینکه کسی به کشور و مردم خیانت نکند .
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۲:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
خواهش می کنم بس کنید. یعنی پرستو صالحی انقد مهمه که دربارش همش حرف می زنین؟ این همه مسای ل داریم همه رو ول کردین چسبیدین به این موجود آواره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
خانم پرستو صالحی باز طلبکارانه حرف زدی ، خانم صالحی مردم ایران صدای بلندی دارند هم خوب بلد از حق خود دفاع کنند و هم دوست و دشمن خود را می شناسند شما می خواهید صدای مردم باشید آن هم از بلندگوی کسانی که چهل اندی سال است هر چه توانستند بر مردم ایران ظلم و خیانت و جنایت کردند بمب شیمیایی بر سرش ریختند برای دشمن خونخواری مثل صدام ملعون جاسوسی و حتی عملیات نظامی انجام دادند شما خود را صدای مردم می دانید آن هم با کمک کسانی که برای مردم کیسه دوخته اند و پنجاه سال هستی مردم را به غارت برده اند آخر سر هم وقتی مردم اعتراض کردند گروه گروه قتل عام نمودند و در شکنجه گاهها کاری کردند که قلم از نوشتنش شرم می کند شما خود را صدای مردم می دانید با کمک کسانی که با تمام توان دنبال تجزیه ایران بودند و در شرق و غرب و شمال و جنوب کشور مخصوصاً در کردستان چه جنایاتی که نکردند ، خانم صالحی شرم و حیا هم خوب چیزیه اگر انسان یک کمی از آن داشته باشه ، البته از این بابت باید از شما تشکر کرد که انگیزه اصلی خود را صادقانه بیان کردید و آن اینکه تصمیم اخیر شما نه بخاطر پشیمانی از ظلمی که در مورد ملت ایران کردید بلکه مشکلات اقتصادی و آینده تاریکی که در خارج از کشور برای خود می بینید است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
آقای وزیر او به ملت ایران ظلم کرده و بنزین به آتشی ریخته که دشمن روشن کرده بود این مردم ایران خانواده شهدا هستند که باید او را ببخشند شما باید امر او را به مردم محول کنید تا مردم در مورد او قضاوت کنند رفیق بازی نتیجه خوبی برای ملت ایران ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
ژن برتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
واقعا امثال این زن چه ارزشی دارد که یک خبر ایچنینی آن هم از وزیر کشور برای او زده شود ، خواهشاً این افراد را بزرگ شون نکنید ظرفیت شو ندارند فکر می کنند کسی اند و هوا ورشون بر می داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
قربون خدا برم چقدرم خوب ضایع میکنه این ادمای تازه به دوران رسیده رو که با پول مملکت مشهور شدن بعدش شاخ شدن برامون، حیف جوانانی که شهید شدن به خاطر تحریک این جماعت بی شعور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
برگرددکه چی بشه بازم‌اغتشاش وتوهین به مردم کشتن پلیس بی دفاع اول محاکمه بشه بعدبره بمیره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بازم دمه ایران گرم هر کشوری بود یارو رو راه نمی داد
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۹:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
این خانم تا دیروز مردم تحریک کرد وضد نظام حرف زد بی پولی فشار اورده بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
ورود به ایران ، یعنی تآیید تمامی گفته هاش. یا اینکه در رسانه‌ ملی بگه که شکر خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بی تعارف باید گفت برای امثال پرستو صالحی سرنوشت کشور و مردم اصلأ مهم نیست مهم خودشون هستند که خوش بگذره و درآمد میلیاردی بی حساب گیرشون بیاد آن هم بدون مالیات ووو حالا اگر سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی بدست یک مشت اراذل و اوباش تکه تکه بشوند فدای سرشون ، رژیم غاصب صهیونیستی دانشمندان بزرگ ما را ترور کنه اصلأ مهم نیست کشور عزیزمان تجزیه بشود فدای سرشون بقول آن بازیگر بی مایه اگر ۸۵ میلیون جمعیت ایران از بین بروند مهم نیست ترجیهشون اینه که پای فرزندشون خار نره ، کجایند آن غواصان مظلومی که در اوج غربت ملت ایران بدست جنایتکاران صدامی با دست و پای بسته زنده بگور شدند که ملت ایران از جمله خود این افراد زنده و آزاد بمانند آنها هم یک انسان بودند که تمام هستی خود را فدای امنیت و آرامش ملت خود کردند و اینها هم ظاهراً انسانند که حاضرند تمام ایران و ایرانی را فدای چند روز خوش گذرانی خود کنند ما با بازگشت و ندامت اینها مشکل نداریم ولی آنها را توصیه می کنیم چند لحظه‌ای با خود خلوت کنند و به آنچه در رژیم گذشته و انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در طول چهل و اندی سال گذشته بر مردم ایران گذشته و ایران عزیز به پاس فداکاری شهدا و ایثارگران عزیز از چه وضعیت خفت باری به شرایط افتخار آمیز و استقلال امروز رسیده فکر کنند و وجدان خود را قاضی و خدا را در رفتار خود در نظر بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
جالینوس
۱۹:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بیا ساندیس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
تو خیلی بیجا میکنی که بنای رفاقت با این آشغالها میذاری، این همه باعث کشتار جوانان این مملکت شده بعد تو بنای رفاقت داری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
پول های کشور را در جهت آموزش وتولید خرج کنید سلبریتی کارمفیدی انجام نمی دهد برای سرگرمی مرد م فیلم های خارجی را دوبله وپخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
جناب اسماعیلی شماکاسه ازآش داغ تر نشولطفا
پرستوصالحی کثیف جاش همون کشور مرده شوربرده ایه که هست همونجا میمیره همونجاخاکش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
وقتی قانون درست اجرا بشه مردم مشکلی ندارند وقتی پلیس اقتدارش از دست داده و عوامل هنجار شکن واشرار مهم می شوند باید فاتحه جامعه را خواند همه جا قانون با قدرت ودر کامل عدالت انصاف رعایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
دار و ندارمون تو بورس رفته یه کی جواب گو نیست....
پرستو صالحی دیگه کیه....
فقط حاشیه فقط حاشیه
بدبختی ما تو بورس به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
فتنه گر مزدور اجانب باید عذرخواهی کند وتنبیه شود / ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری باشد گوسفندان / بیش از حد به این بازیگران بی مقدار بها ندهید کسی مشتاق دیدن این ناخاله هانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
جای اینکه ای همه به بازیگرا اهمیت بدین و در مورد رفتن یا اومدنشون اظهار نظر های جدی و خبری کتید
بهتره به نخبه ها و دانشمندانمون اهمیت بدیم و اونهارو نگه داریم و اونها رو بُلد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بود و نبودش برای ما اهمیتی ندارد ولی اگر اظهار ندامت کند فقط خودش را از بدبختی بیشتر نجات داده و مردم ایران هم مردمی نجیب و باگذشت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
غصه پرستو هم بخوریم ؟به ما چه یلالی تلالی کرده حالا فیلش یاد هندوستان کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
رفاقت ،،وجهه کشور را با ندانم کاریهای این جماعت با همدستی اربابشان در اذهان عمومی دنیا تخریب کرد و سالهای سال طول میکشد تا کم رنگ شود ،، تازه بدون تعهد معلوم هم نیست به این بی مسولیتی دوباره در داخل کشور همان رفتارها را پیگیر و پیشه ی خود کنند و از ضعف قوانین بهره‌برداری کنند
Iran (Islamic Republic of)
بانک خصوصی،بزرگترین غارت ایران
۱۶:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
همینجور به هنجار شکن و قانون شکنها از ریز و درشتشون سهل گرفتین ک مملکت ب این روز افتاده!من نمیگم اعدامش کنین یا رهاش کنین،هر جور در عرف دنیا با کودتا چی رفتار میشه باهاش تا کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
مگه همین خانم منافق ضد انقلاب و اسلام نبود میگفت تک تک شماهارو از تیر برق آویزون میکنیم دار میزنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
چطور پرستو صالحی میتونه راحت بیاد و بره ولی شروین حاجی پور باید توی زندان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
ب نظرمهمشون باید برن زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
الان دیگه آموزش جاسوسی دیده میخوان برگردونن به ایران مظلوم و دوباره برا اربابان غربی کار بکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۶:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
دل هیچ ایرانی برای این لحنها تنگ نشده گورشان را گم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
میخوام صدسال دیگه برنگردن معلوم نیست چه نقشه ای دارن چطور شد تمام هنجار شکنان همه باهم پشیمان شدن میخوان برگردن معلوم نوکر حلقه به گوش آمریکا هستن نقشه دارن باید اجازه بهشان ندن برگردن امنیت وآرامش مملکت بر هم میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
خسارتی که به ملت و کشورش زده باید جبران کنه شاید باز دوباره تغییر عقیده بده این فرد دمدمی مزاج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
این جانورها خط فکری اسرائیلی دارنند و هنوز منتظر سلطنت هستند مگه یادتان رفته شبکه های صهیونیستی فارسی زبان
در سال ۱۴۰۱ چه مانوری میدادند همین امروز هم مخالف فلسطینندو طرفدار اسرائیل واقعا اینها جانورند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
رفاقتتو بذار برای خواهر مادرت مردم ما نیازی به رفاقت با چنین دشمنان قسم خورده ای رو ندارن اگر پولش ته نکشیده بود هم فیلش یادهندستون میکرد؟؟!!!تصمیم گیرنده شما نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
زنده باد جمهوری اسلامی ایران.زنده باد کشور عزیزم ایران.
من از جونم برای کشورم میگذرم .
غم به دلتون نباشه تا جوانانی مث ما هست کسی نگاه چپ به این کشور نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
آقای وزیر ، با بخشش و بازگشت این خانم ، شهیدانی مثل علی وردی هم برمی گردند؟
اگر برای خانوادۀ ات در اغتشاشات ، اتفاق ناگواری افتاده بود ، همین نظر رو داشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۴:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
این زن هنجار شکن باید از مردم ایران عذر خواهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
اگه شدیدا اظهار پشیمونی کنه بلامانعه
Iran (Islamic Republic of)
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۶:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
کودتاچیه،اگه نظام ساقط میشد میدونی چند ده هزار نفر بخاطر اینها کشته میشدن و مملکت هم تجزیه میشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
یعنی بابت کارهایی که کرده جرمی براش درنظر گرفته نمی شه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
این خانم صالحی هنوز طلبکارانه حرف میزنه و هیچ اثار پشیمانی نه تو حرفاش هست نه تو ظاهرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بجای رفاقت قانون رو درست وبا اقتدار اجرا کنید تاحق مردم پایمال نشه و مجرمین و خائنین به سزای اعمال برسند.رفیق بازی تعطیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
کیلویی و با بی مسولیتی آمدن همین ها فردا میشن دوباره مدعی منتها در داخل همراه با رسانه های معاند ووو. توبه گرگ مرگه،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
کم کم دسته گلهایمان را آماده کنیم برای پیشواز سلبرتیهای هنجار شکنی و.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
یاد شهیدان روح الله عجمیان و آرمان علیوردی گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
اره یادشون گرامی ولی مسئولین بی فکریادشون رفته ومیخان خون این همه شهیدراپایمال وبی اجر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
تا ابــد وجدانهای این وطن فروشان اگر هم حقیقتاً اظهار پشیمانی کنند در عذاب خواهد بود بابت نقشی که در شهادت عزیزان وطن داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه این رافت ها باعث شده تا این وضعیت ادامه یابد در زمین دشمن بازی کنند به اعتقادات مردم توهین کنند جوانان را گمراه کنند بعد هم شامل رافت شوند انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بعد انتظار دارید در موقعیت های مشابه شانسشان را امتحان نکنند؟

این افراد باید بشدت تاوان بی خردی و دل بستن به دشمن را بدهند تا عبرتی برای بقیه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
مگه شهر هرته که هر برانداز عشق خارج هرموقع خواست فرار کنه به پیسی و بدبختی که خورد برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
حتی در فیلمی که از خودش گرفت هم ذره‌ای عذر خواهی واظهار پشیمانی نکرده با پرویی کامل میگه من را قضاوت نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
شما بنای ما رفاقت و همراهی با اهالی هنر را دارید هنرمندی‌های که فتنه کردند و باعث از بین رفتن جوانان کشور در اغتشاشات شدند خانواده شهدا باید رضایت بدهند نه جناب وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
بیخود که میخواد بیاد. نون همیشه به نرخ روز نباید باشه/ مجازات باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
آقای وزیر اگه همون کاری که با شهید عجمیان کردن باتو بکنن ما قبول میکنیم. برو چند آیه قرآن بخون ببین دربا ه برخورد با اینطور آدمای منافق سیرت چی نوشته. بعد بیا خودشیرینی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
رفاقت یعنی چی قوه قضاییه باید نظر بده نه وزیر ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
شکیب
۱۱:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
به جای هنرمندان الکی چرا این قانون رو برای نخبه ها ک دانشمندان که ممکن است به خاطر بعضی سوتفاهم ها نسبت به کشور زاویه پیدا کردن فراهم نکنیم که به کشور برگردن تا از علم و دانش اونها استفاده بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
امید است این حرکت باعث بازگشت تمامی هنرمندانی که جو زده شدن به کشور باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
برن به درک/ بازیگری که میدونه از همین مردم بوده که معروف شده بعد پشت کرده به اصول کشورش باید بره به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
از دید مملکت نه هنرمند و نه بازیگر بلکه. یک وطن فروش که همراه دشمن در اذهان جهان آبروی ارزشها بازی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
بازگشت این بازیگران ( نه هنرمندان) هیچ سودی برای کشور عزیزمان ندارد آنها دنبال منافع و خوشگذرانی خود از جیب ملت هستند و نیامدنشان بهتر از آمدنشان است از سفره ملت ایران می خورند برای دشمنان ملت ایران دم می جنبانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
غلط کرده اون که پشیمان شده. جیبش خالی شده و اونجا دیگه جایی نداره و میخواد برگرده. و همچنین غلط میکنی تو که میخوای با اینچنین افراد خبیث رفاقت کنی. چون بازیگر و چند. تا نقش بازی کرده هر غلطی خواست میتونه بکنه.
آخرین اخبار