دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: حدود ۶ هزار داوطلب کادر درمان این جمعیت، با انجام ثبت نام برای ارائه خدمت به زائران اربعین در مرز‌های ۶ گانه اعلام آمادگی کرده اند.

 یعقوب سلیمانی امروز در بازدید از طرح ملی اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان اظهار کرد: با وجود ثبت نام این تعداد کادر درمان برای خدمت در پایگاه‌های این جمعیت، مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات در این مسیر برای رفاه حال زائران نخواهیم داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود:   بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در کشور عراق و مسر حرکتی در جهت جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات امری ضروری است.

وی بر ضرورت همکاری در راستای خدمت به زائران حسینی و افزایش خدمات با تمام پتانسیل موجود در جمعیت هلال احمر در مرز باشماق تاکید کرد.

سلیمانی ادامه داد: با بررسی‌های لازم جهت ایجاد پایگاه‌های سیار امداد و نجات هر چه سریعتر اقدام کرده تا هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان   هم گفت: تجهیز کردن پایگاه‌های امداد و نجات در مریوان و مرز باشماق از موارد مهمی است که در راستای ارائه بهتر خدمات ضروری است و همکاری لازم با ستاد اسکان زائران حسینی، ایجاد پایگاه امداد و نجات در کشور عراق در مسیر حرکتی زائران انجام شود.

برچسب ها: هلال احمر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.