قرارگاه اربعین در خیابان رودکی اصفهان آماده خدمت رسانی به متقاضیان گذرنامه زیارتی سفر به کربلای معلی در اربعین حسینی است.

 رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متقاضیانی که درخواست گذرنامه زیارتی اربعین را در اپلیکیشن پلیس من یا سامانه سخا ثبت کرده‌اند، اما وصول گذرنامه آنها به طول انجامیده یا در مراحل ثبت درخواست به مشکل برخورده اند، در این قرارگاه به درخواست آنها رسیدگی می‌شود.


سرهنگ نعمت الله طاهرپور، مرکز مراجعه برای درخواست گذرنامه عادی یا بین المللی را پلیس ۱۰+ در استان اعلام کرد و افزود:، اما بستر درخواست و ثبت گذرنامه زیارتی ازطریق نرم افزار پلیس من فراهم است.


وی، هزینه ثبت گذرنامه عادی را ۷۰۰ هزار تومان بیان کرد و گفت:، اما هزینه گذرنامه زیارتی با ۶۵ هزار تومان است و درخواست از بستر اینترنت ثبت و از طریق پست به متقاضیان تحویل می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: کارشناسان این اداره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و چنانچه نقصی در مراحل دریافت گذرنامه متقاضیان وجود داشته باشد به آن رسیدگی و این نواقص را برطرف می‌کنند.


سرهنگ نعمت الله طاهرپور گفت: زمان فعالیت قرارگاه اربعین، همه روزه در ساعات اداری است که در صورت نیاز و افزایش مراجعان زمان آن افزایش پیدا می‌کند و به اطلاع عموم می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار