«خالد قدومی» برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه را غیرتخصصی دانست.

«خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در ایران برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه را غیرتخصصی دانست.

 او به مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گفت که «مسئولان ذی ربط به ما اطلاع داده‌اند، تیم‌های فنی ایرانی در حال انجام تحقیقات هستند» و نظر تحلیلی آنها برخلاف برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای است.

قدومی گفت: «ممکن است چنین اظهاراتی خوراک تبلیغاتی برای دشمن فراهم کند؛ در حالی که مقام معظم رهبری (حفظه الله) با تاثر شدید از حمله به مهمان عزیز سخن گفته و رئیس جمهور شریف و شجاع ایران (حفظه الله) نیز احساس مسئولیت سنگینی می‌کنند؛ چرا که این اتفاق در کشور ایران رخ داده و امنیت ملی و تمامیت ارضی و حیثیت و اعتبار ایران نیز هدف این اقدام تروریستی بوده است».

این رهبر حماس تاکید کرد که خطی خبری در رسانه‌های دشمن اسرائیلی و آمریکا دنبال می‌شود که با انتشار شایعاتی و سخن گفتن از بمب‌گذاری از رژیم جنایتکار صهیونیستی در قبال این حمله تروریستی رفع مسئولیت کرده و باعث تفرقه و اختلاف افکنی شوند. از این رو نباید با اظهاراتی ناسنجیده این خط رسانه‌ای دشمن تقویت شود.

قدومی تاکید داشت: «مصیبت یکی است و همه چه ایران چه امت اسلام داغدار هستیم. حمله به کل محور مقاومت در کشور مقاوم ایران علیه رهبری مبارزه و نستوه صورت گرفته است. اکنون در حالی که هنوز تحقیقات ادامه دارد و دو روز از این حادثه تروریستی نگذشته و مهم‌تر این که هنوز پیکر پاک این شهید به خاک سپرده نشده است و خون ایشان هنوز بر زمین بوده و خشک نشده است، نباید با اظهاراتی غیرتخصصی دستاویزی در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داد».

نماینده حماس در ایران تاکید کرد که «اکنون زمان آن است که چگونه همه یکصدا و متحد علیه حمله صهیونیستی علیه رهبران خود و مقاومت بایستیم».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار