نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بنیان رژیم غاصب صهیونیستی از روز نخست بر اساس ترور بوده است.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران افزود: با شهادت ایشان وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند با شهادت اسماعیل هنیه خشم امت اسلام و جبهه مقاومت بیشتر از قبل شده و این مقاومت و پایداری تا آزادی قدس شریف ادامه دارد.

امام جمعه بندرعباس افزود: دشمن با ترور مرد جبهه مقاومت، سعی در کم کردن اثرگذاری حماس داشت، اما بداند با این اقدام جنایتکارانه چهره پلید و منفور خود را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی از خطبه‌های خود با اشاره به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درباره شهادت شهید هنیه گفت: رژیم صهیونیستی اکنون بخندد و شیرینی پخش کند، اما بداند به زودی ما شاهد گریه‌ها و نابودی آنان خواهیم بود.

وی افزود: همینطور که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری جهان اسلام شد، شهادت اسماعیل هنیه نیز موجب تقویت روحیه جبهه مقاومت می‌شود.

خطیب جمعه بندرعباس در بخشی دیگر از سخنان خود به کنترل جمعیت در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۶ جمعیت کشور با طرح‌ها و راهکار‌های مختلف زیر نظر استکبار جهانی کاهش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دشمنان از ترس افزایش و بازسازی جمعیت با چندین راه برای کنترل جمعیت در کشور اقدام می‌کردند.

امام جمعه بندرعباس در بخشی دیگری از سخنان خود سالروز میلاد امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت و افزود: ایشان بنیانگذار نهضت علمی و فرهنگی در امت اسلامی بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: امام باقر (ع) با تشکیل دانشگاه باقرین در تربیت فرهنگ عاشورایی و تشیع نقش ارزنده‌ای داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.