وزارت کشور اعلام کرد: مسئولیت حمل و نقل دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید برعهده شهرداری‌ها است و خانواده‌ها به اطلاعیه‌های شهرداری‌ توجه داشته باشند.

معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: براساس مصوبه ابلاغی وزارت کشور و هیئت وزیران از سال تحصیلی جدید همه امورات در زمینه سرویس دانش آموزی برعهده شهرداری‌ها است.

سلیمی افزود: ثبت نام سرویس مدارس از خردادماه امسال شروع شد و تا پایان تیرماه ادامه پیدا کرد اما والدین جامانده باید در اواخر مرداد ماه با باز شدن سامانه سپند (حمل و نقل دانش آموزی) درخواست خود را ثبت و قطعی کنند.
او ادامه داد: تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ نفر از والدین وارد سامانه شدند و تعداد ثبت درخواست دانش آموزان حدود ۹ هزار و ۳۵ نفر است و حدود شش هزار نفر درخواست سرویس داشتند.
معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: والدینی که درخواست اولیه خود را ثبت کردند برای ویرایش وارد سامانه شوند و ثبت درخواست سرویس دانش آموزی فرزند خود را با جانمایی محل سکونت و محل تحصیل دانش آموز انجام دهند.
سلیمی با اشاره به اینکه ۱۱ شرکت از شهرداری مجوز گرفتند، گفت: رانندگان سرویس مدارس هم باید از طریق شرکت‌های مجاز درخواست خود را ثبت کنند و مجوز و برگه تردد خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.