مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در حال حاضر ۶۵ کیلومتر عملیات بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی و اصلی این استان در حال انجام است.

حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: هم‌اکنون ۶۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در قالب ۱۰ پروژه به ارزش ۹۵۰ میلیارد تومان در راه‌های شریانی و اصلی این استان، در حال انجام است.

وی اضافه کرد: محور قدیم قزوین - رشت حدفاصل نظام‌آباد تا محمودآباد، محور قدیم قزوین - آبیک محدوده پلیس راه و سه راه شهر صنعتی، محور بوئین‌زهرا - اشتهارد، آزادراه قزوین - رشت و محور دانسفهان - سه راه رحیم‌آباد از جمله پروژه‌های فعال است.

حق‌لطفی ادامه داد: با توجه به اعتبارات و مجوز‌های اخذ شده از ستاد مرکزی سازمان، در سال جدید فرآیند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای چهار پروژه روکش آسفالت به اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود ۲۵۰ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری و ۱۵۰ کیلومتر باند روکش آسفالت در راه‌های شریانی و اصلی استان قزوین انجام شود.

حق‌لطفی با بیان اینکه نگهداری از محور‌های مواصلاتی توسط راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به صورت مستمر صورت می‌گیرد، افزود: ۱۰ تیم اجرایی با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته عملیات لکه گیری و اجرای آسفالت در راه‌های شریانی و اصلی استان را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار