مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرباز امریه خبر داد.

علی زندیه&مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم   با اشاره به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده، جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه و دارا بودن بعضی شرایط امکان‌پذیر شده است.

وی تاریخ اعزام مشمولان را ابتدای آبان ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: از شرایط عمومی و اختصاصی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه برای گذراندن دوره ضرورت در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم می‌توان به دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و مأموریت‌های سازمان و فراغت از تحصیل در یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه و تأیید گزینش و حراست را از دیگر شرایط این به‌کارگیری دانست و خاطرنشان کرد: غیبت نکردن اولیه در برگه اعزام به خدمت و انتخاب افراد مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح از بین واجدان شرایط و بر اساس بالاترین امتیاز آزمون علمی_عملی انجام خواهد شد.

زندیه بعضی شرایط از جمله خانواده ایثارگران (فرزندان یا برادران شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه خدمت)، افراد تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی، مشمولیت متأهل، مشمولان معاف از رزم، حداقل شش ماه سابقه عضویت در بسیج به‌صورت مستمر، نخبگان و استعداد‌های برتر و دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قاریان برتر و فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های برتر، ایتام، دارندگان مدرک تحصیلی مرتبط دریکی از رشته‌های ایمنی و آتش‌نشانی را از امتیازات خاص در جذب سرباز امریه عنوان کرد.

وی با تأکید بر وابسته نبودن سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمولین وظیفه گفت: مشمولان دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی از شرایط جذب مستثنی خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار